2009. november 18., szerda

# 131. Sörözés Csimpyvel és Timivel :D

Suliban rajzoltuk a lófutást.Azzal kész lettem,de mást nem rajzoltam.Szünetben megittunk Csimpyvel 1 sört.Aztán Ő elment találkozni haverjával,én visszamentem suliba.Elszunyókáltam,mert elálmosodtam xD Később jött Timi is suliba,aztán visszaért Csimpy.Megbeszéltük,hogy előbb elmegyünk és bevágunk pár sört.Gy is lett,6kor már eljöttünk.elmentünk az egyik kocsmába(nemjut eszembe a neve xD).Vettünk 2 sört fejenként,mert sajna több lóvé nemvolt nálunk.Zenét hála égnek nem nagyon kellett betenni,mert volt egy totál kész csávó,aki mindig rakott be xD Sajna 8körül már el kellett indulni haza,mert ment a buszunk.Én épphogy csak elértem,5 percen múlott hogy lekéssem xD Faxa este volt,egyszer már maradunk úgy is hogy csak reggel megyünk haza :D





Jah igen,hazaértem és jött a meglepetés xD Írt végre egy levelet a BKV.De mint kiderült átbaszott a kibaszott ellenőr.Nem 6 000-re,hanem 12 000 ft-ra büntettek meg!De visszaírtak,hogy elég ha a felét kifizetem.Rohadék csak lássam meg legközelebb!Köcsög faszfej!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése