2009. november 14., szombat

# 130. Péntek este Norbival és Fóris gabival xD

Nos úgy volt,hogy majd szombaton elmegyünk Sanciba,mert majd kijön Jácint is.De mondtam Norbinak hogy gyerünk ma.Felhívtam Jácintot telón,hogy kitud-e inkább jönni ma.Erre mondta hogy sem ma-sem holnap nemjön,meg nincs is pénze.Akkor minek a fasznak pofázza hogy kifog jönni??-.-" értelem
6-ra felmentem Norbihoz,majd let's gó Sanci kocsma :D Közben jött Fóris mert már egy ideje Norbit zaklatja a számítógéppel kapcsolatban xD De most rendes volt,fizetett piát,meg zenét is rakott be a zenegépbe :D Közbe fosta a szót meg a hülyeségeit xD Szal ittunk sört,megittunk Norbival egy rövidet is.Eltelt egy kis idő és totál K.O. lettem xD Arra sem emlékszem hogy elment Fóris xD Később betoppant Handó is :D Nah arra sem nagyon emlékszem már hogy mit beszéltünk,de nyomattam neki a szöveget,meg még a kocsihoz is kikísértem xD Maradtunk még egy kicsit Norbival,Sanci mondta lassan hogy záróra.Közben bejött egy nő is a kocsmába,ott fűzögette Sanci,sőt még haza is kísérte, miután bezárt xD Norbival direkt utána mentünk hátha megtaláljuk de eltüntek xD Már csak azt láttuk,hogy Sanci jön le a focipályáról,full sötétbe xDD Még egy kicsit beszéltem Norbival,aztán Mi meg utána körbenéztünk hátha megtaláljuk a nőt,de sehol sem volt xD Még beszélgettünk egy kicsit,aztán széééépen hazamentünk.Fogalmam sincs hogy mikorra értem haza xD
Csináltam pár képet is,de szörnyűek lettek xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése