2009. október 30., péntek

# 125. Hétköznapi Bulizások xD

Kedden suliba mentem.Villamoson életemben először most nem figyeltem,és lám ki jött?Az ellenőr.Meg is baszott 6 ezer forintra -.- ááá rohadjon meg.Ettől elég szar kedvem volt egész nap.Na mind1,gó suli,befejeztem az 1ik féle járást.De jött a következő,egy nyúl akin már pulóver is van.Szal már bonyolultabb.Sajna nem lettem kész vele.A szünetbe a mangámat rajzoltam tovább,amit meg is dicsért a tanár hogy szép meg hogy ez meg az teccik neki benne :D Tökre örültem neki. Szünetbe még kimentünk cigizni meg sörözni egyet Danival.Aztán suli után nagy nehezen odataláltam Andikáék albérletéhez,mert először nem is jó irányba mentem xD Kitaláltuk hogy ott maradok megint xD Ő nyitotta ki a kaput,elmentünk a non-stopba piáért.Nem jut eszembe a neve >.< .Felmentünk,a többiek már itták a piát,ment a zene a laptopról.Ott volt most Eszti is.Aztán mikor elfogyott,kitaláltuk hogy kimegyünk a városba.És basszus pont összetalálkoztunk Fegyencékkel XDXDXD Erre azért szerintem kicsi lenne az esély xD Aztán beakartunk menni 1-2 helyre,de nem tudtunk mert lóvé sem volt elég mindenkinek a belépőre,meg Eszti még nincs 17 és Őt meg nem engedték be.Ez eléggé felidegesítette :S Mátéval is összetalálkoztunk.Aztán Tamásba belekötöttek :S De Ő meg visszaszólt hogy anyád,a gyerek meg egyből visszafordult hogy mit ugatnak neki xD És még neki állt feljebb.Faszkalap.Na mindegy,aztán lecsitultak a dolgok xD Beakartunk menni másik helyre,oda sem engedtek be.Szal tele lett a tökünk az egésszel és szépen vettünk piát a non-stopba megint,és vissza az eredeti helyre,az albérletbe mentünk xD Útközben a buszon,majdnem megint megbüntettek,mert jött vagy 6 ellenőr,és jegyem megint nemvolt kilyukasztva.Aztán mondták hogy OK,lyukasszak egyet és ennyi.Beszophattam volna,de rendesek voltak.Szép is lett volna ha megint megbüntetnek.Eskü tényleg ott jobb is volt mint a városba.Nagyon teccett a hangulat :D Jókat dumáltunk meg minden :D Marasztaltak hogy maradjak holnap is,ne menjek haza:D Húh am hát naon bebasztam xD Mert kajak nem emléxem hogy lefeküdtem xD Vagy leültem pihenni és eldőltem?xD Kajak nemtom már xD Na mindegy,arra keltem fel hogy reggel van már,és Barbi kiabál hogy kelljünk már fel xD Már nem tudtam vissza aludni.Na mindegy,lezúztunk Barbival a CBA-ba még piát venni.Jól kezdjük a napot mondom xD Na de annyi hülyeséget össze hordott hogy csak lestem hogy ennek mi baja van XDXDXD Vissza föl,lassan mindenki ébredezett.Kajálás ment,a többiek ittak.Nekem nemnaon esett jó,mert eléggé fájt a fejem xD Jött egy telefon,a tulajtól,hogy túl hangosak voltunk az este és ha legközelebb ilyen lesz,akkor szépen repül mindenki o.o xD Ezen rágódtak egy ideig,meg idegeskedtek a többiek. Hát aztán délután megint vissza aludt mindenki xD Este 5 körül felkeltünk,és nemesett jó lemenni senkinek sem a városba,bekapcsoltuk a TV-t,rendeltünk pizzát,hoztak föl pár sört.Akkora pizzát még életemben nem láttam xD Hmm elég jó volt,pizza evés,közben iszom a sört,és megy a tv.Fantörpikus XD Egy kis idő múlva,Barbi kivételével mindenki elaludt.Elég korán.Mondom Én még nem fexem,bekapcsoltam a laptopot és azon szórakáztam,Barbi meg könyvet olvasott.Később,Ő is elaludt.És én meg hajnali 2-3ig kockultam xD És még akkor is ittam közbe a még megmaradt sört.Beszéltem Miyuuval egy kicsit,Handóval is,meg Nikyvel.Ő mondta hogyha írok levelet,kérvényt a BKV-énak,akkor lehet nemkell fizetni.Hát úúúgy fél4 körül el is aludtam.
10-kor felkeltem.Mivel a többiek még maradtak,nekem meg már mennem kellett haza,húztam is el egyből.11-kor indult a buszom,éééééppen hogy csak elértem.10:57-re értem oda a buszmegbe xD Majdnem úgy volt hogy Tarjánba elértem a 12:20-ast.Persze sikeresen lekéstem xD Na mindegy,2re hazaértem.Dudu volt csak otthon,anyáék Szelén voltak.Odaültem géphez,mert Niky mondta hogy Ő majd megírja a kérvényt anyujával és madj elküldi gépen.Így is volt,gyorsan leírtam,és elhúztam a postára gyorsan amíg nincs otthon senki xD Hát mondom próba szerencse,veszteni valóm nincs.Csak remélem télleg nemkell majd fizetni :S Gó vissza haza,zuhanyzás,kajálás...
Vééégre itthon,mert már hulla voltam,de am KIKÚRTJÓL éreztem magam ebbe a két napban :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése