2009. november 11., szerda

# 129. Ingyen piának ne nézd a fokát xD

Kedd.Suli.Kurva álmosan.Szünetbe kajak el is aludtam vagy 2 óra hosszára.A kutyás rajzzal sokat szenvedtem.Délután Timivel és Danival baromkodás.


Aztán este nem mentek haza,hanem megint mentem a többiekhez az albérletbe.Sajna esett az eső és nemtudtunk sehova menni.Barbival elmentünk a non-stopba.Én hülye fönt hagytam a pénzem így Barbi vett meg mindent xD Az eladó rendes volt,még mielőtt kimentünk volna bedobott egy rövidet a szatyorba xD
Kajáltunk,lassan eliszogattuk a piát meg dumáltunk.Később még sörözni akartam,de senkinek sem esett jól lemenni megint a non-stopba,úgyhogy ez elmaradt.Barbi korán lefeküdt,mert fáradt volt.Én még kockultam Tamással egy kicsit,de elment az a szaros net xD Aztán tente xD Este még 4-en a kekszelésről dumáltunk XDXD És hajnali 2körül elaludtam.
Áj lav jú budapeszt xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése