2009. január 18., vasárnap

# 14. A tegnap is a mai nap


Tegnap reggel korán keltem fel,ugy fél8kor mert jött hozzám a fodrász.Jól megritkította a hajam XD Annyira hogy oldalt is megritkult amit nem akartam.O_O Na mind1.
Később a 4es busszal Márkal bementünk a Tescóba hogy ő majd néz magának PS3as játékot.Egy sem volt XD De hogy nemenjünk ki üres kézzel,vettem egy 600ft értékű Super Mario Kalandjai dvd-t!XD Már kiskorom óta szeretem a SM-t. :3

Aztán a 4:40essel vissza Kazárra,és hozzájuk mentünk.Játszottunk a PS3mal,meg belenéztünk a dvd-be.Nagyon naaaaaagy XD De még nemnéztem itthon végig.Aztán kitaláltam hogy majd festek a hajamba vöröset. :D Csak pár tincset.De ez maradt a jövőhétre.
Hazamentem,go msnen,Haruval beszélés.^^ Szakadtunk a Hororra Akadva 1-en xD GERAPPÁÁÁÁ XD Majd mentünk aluszni ugy hajnali kettőkor.
Mai nap nemvolt túl fényes..főleg este.Tesómmal összevesztnk este,apám meg berontott.Elkezte kihúzgálni a gépből a vezetékeket hogy "egésznap csak gépeztek" ..jó h elnem baszta..és csúúnyán összevesztünk,volt egy kis lökdösődés is .>.< Nah de mind1,Haru később felvidított. :D Most vele beszélek....csáóóó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése