2009. január 1., csütörtök

# 9. B.U.É.K.

Délután 3kor ébredtem fel XD De 4kor keltem ki az ágyból XD Nah mindegy.Kajoltam,anyámék készülődtek el a szilveszteri buliba.Eközben Haruval beszéltem^^ 8körül leléptek a szülők,ekkor elkeztem egozni xD Csináltam képeket magamról XD Közben még mindíííg Haruval beszéltem <3 Olyan 23óra előtt kicsivel,eljöttem otthonról,haverokkal elmentünk Sanci kocsmájába hogy ott töltsük a szilvesztert XD 1 sört ittam csak^^ Eljött az éjfél,Sanci(a kocsma tulaja) kilőtt egy csomó tüzijátékot,persze a fele nem az ég felé hanem a fejünk felé ment XD Aztán beszélgettem,hülyültem Gabival,Norbival és Bálintal a kocsmába xD Nemvolt rossz.Éjfél körül túlterhelt volt a telefonon az a kurva hálózat és nemtudtam egyből felhívni Harut,mert megígértem neki hogy majd felhívom éjfélkor.Aztán úgy félegy körül sikerült.^^ Aztán vissza a haverokhoz beszélni..de persze végig Haru járt a fejemben hogy most miért nem vele tudok lenni :/ ÉS ugy hajnali 2körül nembírtam tovább(persze a buli jó volt,jó volt beszélgetni a haverokkal)és elindultam hazafelé.Bocsi Gabi,láttam hogy nemtetszett,sorry..Útközben még megint felhívtam Haru-t hogy maradjon msnen xD 10perc alatt hazaértem.Azóta itt ülök a gép előtt és vele beszélek!!^^ <3333 Nagyon hiányzik. Közben a közös képeinket szerkeszgettem meg a saját pofámét XD És hiányzik,hiányzik,hiányzik..100X leírhatnám....Szeretem.
Nah zúzok feküdni,mert már reggel van XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése