2009. január 11., vasárnap

# 10. Így telt el másfél hét

Elseje óta nemírtam ide.Miért?Mert elkezdődött a suli és kurva lusta voltam.xD Még a 7végén bementem a városba haverokkal.Nem ittam,cska egy energiaitalt xD *büszkemagára*A napok unalmasan teltek,reggel menni suliba,mikor meg hazaértem estig aludtam oylan fáradt voltam...felkeltem és beszéltem msnen Haruval.Aztán megint alvás..és ez így ment napokig :S Aztán Haruval 50 naposak lettünk9.-én Pénteken :D (L) Szombatra megbeszéltünk egy talit.Reggelről kurva hideg volt XD Megérkeztem a stadionokhoz,egyedül metróztam *büszkemagáramegint*.Elindultam a megbeszélt helyre ahol madj talizunk.Az úton közben megállított egy faszi,hogy tudnék e neki segíteni.mondom ez mit akar xD És mondja hogy ott arrébb a járda szélén fexik egy nő(sztem a felesége volt) és hogy segítsek már bevinni a szemközti kórházba.Mondom oké.Odamentünk,felemltük a nőt xD Nemnagyon tudtuk vinni mert kurvára belehett baszva vagy nemtom xD És vittük vagy 5 métert és elterült a földön.xD Hát ez mondom nemigaz...sietek haruhoz,erre emg itt kell szenvednem xD Aztán 10 méterre megláttam egy mentőautót pont.Odasiettem,bekopogtam az ablakon és mondtam hogy mi a helyzet.Odamentek autóval és bebaszták a mentőautóba a nőt.xD Nah mondom,végre mehetek tovább xD..Egy boltnál volt a tali megebszélve.Odaértem vagy egy fél órával előbb.mondom mit csináljak...ki be szaladgáltam a boltba xD Aztán benéztem a boltól pár méterre lévő kínaiba xD És ezzel így el is telt 5 perc xD...modnom nemesik jó várni,ugyis tudom hol lakik Haru,elmegyek a házukig xD Elindultam,odaértem,megcsörgettem..és senki nemveszi fel..megcsörgetem még1X..megint senki xD..nah mondom,mit csináljak?xD eszembejutott hogy lehet nem is itthon van hanem elment előbb valahová vagy nemtom xD És visszamentem a bolthoz xD *értelem* Vártam egy kicsit és véégre jött Haru :) bementünk vásárolni,mert volt nála lista hogy mit kell venni.Utánna hozzájuk mentünk.Csak az anyukája volt otthon,éppen kaját csinált.Úgy 40perc múlva kajoltunk,utánna meg egészen estig Haruval a szobájában voltam xD Jó volt,örültem hogy végre megint látom :) Bár kicsit fáradtak voltunk xD Ugyhogy nemcsináltunk sokmindent,a fetrengésen kívül xD Sokat nevettünk xD Szal jó volt (L)..meg öö...gonosz volt xD (L).Szar volt elindulni haza :( Pedig későn is indultam,de úúúgy maradtam volna még.Majdnem lekéstem a buszt xD 5 percen múlott.Este 11re haza értem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése