2009. január 16., péntek

# 13. Beszélgetések

Most végre vége a félévnek.Számtechből megkaptam a 3-ast.Oké.
Este msneltem,vártam Haru-t.Barátnőjével lófrált ugyhogy felhívtam 2x is.Idöközben feljött Botan msnre,és bezsélgettünk.^^ Már rég beszéltem vele.A kapcsolatainkról,mindenről xD Blogcsere xD Aztán mikor ő elment,pont feljött Haru is msnre.Az elején minden oks volt,aztán jött az hog hát hogy kéne minél több időt együtt lenni.És akárhogy próbálkozom nemsikerül.és végül az lett hogy csak egy napot leszek majd nála megint.Ami nemboldogított túlzottan.:/ "basszus ha ennyire zavar akkor mi a francér vagy velem?"..mint ahogy ez sem.....nemhiszem el...nah midnegy..most is vele beszélek.....nemtom mi lesz.félek,de SZERETEM és nemakarom elveszíteni :/ (L)<333
nah csá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése