2009. január 20., kedd

# 15. Hajfestés és egyéb

Tegnapi este hát nem a legjobb volt.Már a bloggba sem esett jó írni.Elkeztünk "intim" dolgokról bezsélni Haruval.De csak veszekedés lett belőle.Közben Nyappyval is dumáltam,mert már rég beszéltem vele.Aztán később lelépett,és még mindig Haruval "beszéltem"Jó hogy nemtudunk egy ilyen dolgot megbeszélni normálisan....de hála az égnek az este végére kibékültünk.Ámen.Még jó hogy nagyon szeretjük egymást és nemakarunk rosszban lenni.<3 Szeretlek Nyunyokaa! :Ü

Ma 3.-ik órára kellett bemennem,mert első kettő lyukas.Erre közli a tanár,hogy mehetünk haza mert a másik két tanár akivel még 4 óránk lenne,azok betegek.Elsem hittem mikor mondta,örültem a fejemnek xD
Szal 11órára már haza is értem,ráadásul nem is busszal jöttem haza,hanem Norbi autóval jött reggel és most hazajöttem vele.xD

Márktól kértem hajfestéket.Vagyis nem festék hanem bemosó ami kikopik úgy 2-3 hét után.Anyának persze nemtetszett az egész dolog.xD Na mindegy,befestettem azokat a tincseket ahol akartam,vártam egy ideig és később lemostam.Hát a fele sem maradt rajta xD Szal alig lehet észrevenni.

Aztán később rajzoltam tovább a manga képregényem.^^ kemény 14 oldalnál tartok yeaah xD már csak 200 oldal és kiadhatom XDXDXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése