2008. december 31., szerda

# 8. Haruval ^____^

Elég keveset aludtam a tali előtt.Össz-vissz 3 óra hosszát,és fél7kor keltem :S XD Nehéz volt kikelni az ágyból,de muszály volt xD Elkészültem,gó tarján,majd tarjánból Pest.Haru már várt a buszmegállóban!:D Már a tali elején megzavart minket egy faszi akinek apró kellett XD Nah nembaj..szörnyen hideg volt és fáztam xD Elmentünk a Westendbe:sétáltunk,nézelődtünk,vettünk kaját,kimentünk a tetőtérre ^^ Westend után Haru lakosztályára mentünk XD Szülők otthon voltak,segáz,köszöntem,és bezúztunk a szobájába :D Tvztünk,ettünk pizzát,beszélgettünk,csináltunk képeket ^__^ Jah meg adtunk egymásnak karácsonyi ajándékot ^^ <333 Kaptam mangát,a Borsmenta első kötetét *_* Meg volt khmmköhmm...perverzkedés..is xD *pirul de teccett neki xD* De a meghitt hangulatot elbasztam X_x Egy beszólással..ezt sajnálom,és nem így akartam :( Sajnos néha előbb beszélsz és utánna gondolkodsz...legközelebb ez nemfordul elő..
Még elvoltunk egy ideig,és indulnom kellett haza fél8 körül :( Szar volt búcsút venni megint :( *már most hiányzik* visszaértem tarjánba a busszal negyed11re.A buszon találtam egy pár kesztyűt XD Nemtom,kié,de a kesztyű mérete mint egy palacsinta sütőé XDXD Tarjánba még várnom kellett a buszomra kb 20percet..szööörnyű volt -.- Köd ,a városban alig 1-2 lélek,kivéve persze a "fekete " embereket -.- Mint a Silent Hill játékban XD Csak most nem zombik jöttek XD..aztán végre jött a busz,hazaértem,és most Haruval beszélek msnen és nézegetem a képeket amiket csináltunk ^^ Jah és 41 naposak vagyunk *.* <333 *SZERETEM*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése