2013. január 8., kedd

# 410 Szilveszter

Mivel túl sok lehetőség nem volt, így végül pestre mentem szilveszterezni az NS/NG buliba :D
Sajna sok ismerősöm pont nem jött, de azért párral találkoztam xD Megbeszéltük 7-el, hogy kijön elém és majd úgy megyünk együtt találkozni a többiekkel a West Endhez. Na a buszom pont lerobbant vagy mi a franc baja lett, úgyhogy várni kellett majdnem 1 órát mire megjött a másik xD Írtam is 7-nek, hogy késni fogok xD A buszon persze mentek a hülye beszólások hogy itt fogunk szilveszterezni?xD Amúgy nem is volt baj, hogy késtem. 7-el odaértünk westendhez és senki sehol. Telefonáltam Nikynek, elkezdi 10 perc és indulnak. Majdnem 1 óra telt el, még mindig sehol stb. már majd megfagytunk és mondom jólvan, nem várunk, majd jönnek utánunk a kocsmába, felszálltunk a buszra xD Elmentünk a lyukhoz, akkor megint telefonáltunk és mondták, hogy nemsokára jönnek minket kerestek..xD Aztán Anett is hívott *-* és jött is, hozott piát xD Olyan kis cuki volt ahogy ugrándozott xD Na meg beleivott kb. 4 kortyot a szeszbe és már K.O. is volt neki XDDD Ő bement, hogy majd bent találkozunk mi meg zúztunk 7-el a bácsis kocsmába. Pont ott volt előtte Miyuu két sráccal és ők is megkínáltak valamivel xD Aztán bementünk, már Niky és Ita ott volt, de olyan későn ért oda mindenki, hogy már kb. semmit sem tudtunk inni és nemsokkal később be is zárt a kocsma, szóval nem indult éppen úgy az egész este ahogy beterveztük XD
Na mindegy, bementünk NS-re, elég sokan voltak a buliban. Miyuuval megint összefutottam és egy ideig együtt is ittunk xD Söröztünk meg boroztunk xD Hozott póthajat magának, de én feltettem magamnak, mert illett a hajszínemhez pont xD Aztán hol táncoltunk, hol eltűnt. És egy köcsög kínai megsimogatta a seggem tánc közbe XDD bwáááh, takarodjanak már a buliból a picsába, már unom hogy egyre több bunkó majom megy le oda -.- húzzanak vissza a kínaipiacra xD
Na 7 meg összespanolt egy csajjal, Katával :D Egész jófej volt, végül én is ott beszélgettem vele xD
Aztán Anettot is csak megtaláltam, de egy kis dumálás után sajna mondta, hogy mennie kell haza. Amíg várta, hogy jönnek érte ott baromkodtunk és röhögtünk egy csomót XDDDDD krumpli <3>
 Majd Sziszivel is beszéltem, vele most taliztam először *q* sokat nem dumáltunk, mert a barátnőjével volt, meg már ő is be volt rúgva XDD
Mikor leléptek ők is akkor csatlakoztam újra 7-hez és Katához újra. Még hülyéskedtünk meg fotókat csináltunk. Aztán kezdtük unni a bulit és 7 megfűzte Katát és a barátnőjét, Vikit hogy hagy aludjunk náluk.
Így is történt, le is léptünk a buliból, de am kb. 3 óra alvás volt, mert elment az egész este hülyüléssel meg beszólogatásokkal xD Aztán kora reggel le is kellett lépnünk 7-el, mert ment a buszunk haza :D
Összességében jó volt a buli, de jobbnak képzeltem, hogy majd lesz voltam már jobb NS-en is, bár biztos rátett az is, hogy most kevesebb ismerős volt ott, mint szokott.











2 megjegyzés:

  1. Start to write in english cuz i dont understand ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh, thank you look my blog, but sorry i"m not writing english language because, my english is very bad ^^" >.<

      Törlés