2012. december 29., szombat

# 409 Karácsony

Gondoltam még így Szilveszter előtt írok egyet a Karácsonyról.
Bár már nem annyira van olyan feelingje, mint régen volt kiskoromban.
Amúgy így néz ki a fánk, műfenyő. Előző évben mindig a nagyot állítottuk fel, de az sok macerával járt, meg bútortologatással, úgyhogy vettünk egy kisebbet és ebben az évben azt használtuk.


Nem is kértem semmi ajándékot, már van minden szirszarom, szóval mit kérjek? Oké pénzt adtak, de azt sem vártam el. Magamat viszont megajándékoztam egy jó kis laptoppal, a fizetésemből vettem.


Sokat nem rajzoltam mostanában, azonban mivel előző évben is csináltam karácsonyos rajzot most sem hagyhattam ki :D Most nem dolgoztam ki olyan komolyan, inkább viccesre és chibisre akartam elkészíteni, ami sikerült is :D Na meg minden ismerősöm akit rárajzoltam magára ismert xD


Haverom Szabolcs hazajött Németorszából és egyik napon összeültünk 5-en és megittuk a sört, amit ő hozott ajándékba németből. Kajak finom íze volt, az itteni sörök jó szarok hozzá képest XD Én aznap még be is mentem vele a városba sörözni, de nem volt nagy szám, kevesen is voltak bent.


Ma pedig meggyújtottunk csillagszórót, Picúr meg tök jól megugatta, olyan kis édes xD Meg ugrált és próbálta elkapni xDD Itt egy videó róla:

És egy kép, a két lábon álló kutya XDDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése