2013. január 22., kedd

# 411 Álmos Szülinapi bulija :D

Huhh nagyon elvagyok maradva a posztokkal, úgy körülbelül két héttel XD
Szóval Álmos tartott egy szülinapi bulit szűkebb körben az albérletben még a hónap elején.
Megismertem pár embert is, pl Kiddant ő hatalmas arc, meg Pixie régi barátja Csaba is, meg Reit:D
Kyoval is most taliztam először, eddig csak fészről "ismertük" egymást, meg Shint is csak látásból ismertem xD Ott volt még Niky, Rudi, meg valami pandás csaj is xD
7-el találkoztunk a Stadionoknál, vettünk egy üveg pezsgőt, hogy már mégse üres kézzel menjünk a buliba. Aztán megérkeztünk hozzájuk, csapatostul átmentünk a boltba még piát meg rágcsákat venni, nagyon sok minden összegyűlt xD
Elkezdődött a pezsi bontás, koccintás, iszogatás xD Sorban jöttek a sörök, whiskey minden xD
Igazából sokat nem lehet írni egy buliról, bulizol,dumálsz, hülyülsz, beszélgetsz és kész xD Majd beszélnek a képek >.<
Viszont külön kiemelem az Activitys játékot, mert az kibaszott nagy volt XDDD Voltak benne szex kártyák is, amit ki kellett találni, hogy micsoda, és párban kellett lenni xD Volt, hogy rajzolni kellett vagy mutogatni, de rohadtul sokat nevettünk XDD
Aztán Kyoval és Itával odakint az előszobában fetrengtünk, meg csikiztük egymást, martuk meg ilyenek XD Rohadtul nagy volt, főleg hogy én vagyok a legcsikisebb -.- XDDD
Ezen kívül még a nyulat basztattuk, tortát ettünk, Álmos kapott pár ajándékot, parókával szórakoztunk
Hát ennyi, jöjjön pár kép :D
Ja és 7-el itt maradtunk az albérletbe, szóval a kövi bejegyzések erről fognak szólni kikkel találkoztam, meg milyen baromságokat csináltunk XD





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése