2013. január 31., csütörtök

# 412 Pesten 1.

Álmos szülinapi bulija után maradtunk 7-el az albérletbe, hogy találjunk munkát :D
Sajnos ez nem nagyon jött össze....voltunk a Duna Plázában szétnézni, ott ahol csak megkérdeztük van-e felvétel, mindenhol azt mondták, hogy nincsen. Tescoba lett volna, de ez később derült ki, csak lecsúsztunk róla, mert 4.-ikén lett volna, de meg csak telibe aznap mentünk fel Pestre Álmosékhoz. Szóval ez szívás, remélem lesz még oda felvétel februárban. Volt hogy emailt küldtünk el, olyan melókra ami már nem abba a kerületekben voltak, ahol mi vagyunk, hanem messze, de onnan válaszra se méltattak. Szóval 7 szavaival élve lecidázhat mindenki.. :D
Persze nem csak munkát kerestünk, hanem ökörködtünk, meg találkozgattunk másokkal is.
7 Buksival talizgatott, én meg Kyoval, voltam náluk söröztünk, boroztunk meg dumáltunk, meg hol ő jött át hozzánk az albérletbe. Felpróbáltam a szemüvegét is xD
Neki van két idióta kutyája :D Nem emlékszem a neveikre xD Az egyik szó szerint fogyi, csak úgy tud menni hogy körbe-körbe forog. Na ilyet még nem láttam lol A másik az tök édes, az is vicces, mert mikor két lábra áll összeteszi a két mancsát és imádkozik xDDDDD
Anettal taliztam még egy párszor :D Elmentünk a West Endbe, körbe jártuk az egészet benéztünk ide-oda és utána elmentünk bizonyos shopokba xDDD Amúgy kurva sokat röhögtünk meg elvoltunk :3 Mekiztünk is egyet:
7-el sokszor a Duna plázában zúztunk. Mivel nem esett jól minden nap zsömlét enni, ezért sok pénzünk elment kajákra. Először Mekiztünk, aztán pizzáztunk, majd kínai kaját is vettünk xD Én a Mekinél hülyültem, hogy milyen lenne egy falusi Mekdónádsz, ahol a lovakat aprítják vagy épp eszed a krumplit és csak egy kerítés választ el az épp szaró tehenektől xD 7 meg olyan kurvajól utánozta a kínaiak szövegét hogy besírtam rajta xD Mocskos fehér ördög, egyél mérget xD

Trollkodtunk a beülhetős gyerek játékokkal is, mígnem ránk nem szólt a biztonsági őr xD De nem is azért, mert abba csak kicsik ülhetnek, hanem mert hogy nem lehet a plázában kamerázni lol xD
Csináltunk videót is XD tessék:


Az utolsó napokban pedig kimentünk éjszaka Krisztivel és Shinnel a játszótérre, meg hógolyóztunk is xD Egy hintaágyból pedig sikeresen kiestem úgy belendítették xD Ekkor Álmos, Ita és Anita átment Kiddanhoz, szóval ők nem tartottak velünk, de kicsit ittasan jöttek haza, ott fetrengtek az ágyunknál és kényelmesen rám támaszkodtak miközben én már feküdtem xDD
Én vágtam 7 hajából, mert azt mondta Lightosra akarja mint a DNből a srácnak, és elől túl hosszú volt neki így onnan vágtam belőle. 7-el még camban is baromkodtunk röhögtünk mint az állat, ennek a videóját most nem tudom még megmutatni, de majd ide linkelem ha feltöltötte végre a youtube xD * na itt van :


Anita pedig lerajzolt engem animésen, nekem kibaszottul tetszik *-* jobban néz ki, mint én a valóságban xDDD
Ezután haza mentem egy pár napra és 7 is, de megígértük, hogy majd visszajövünk utána. Sajna nekem nem akkor sikerült amikor terveztem, begyulladt a szemem és alig láttam, kb mint akinek bebasztak egyet, úgy néztem ki xD Úgyhogy sajna nem tudtam elköszönni Álmostól, mert 1 nappal előtte, hogy visszaértem volna ő már kiment vissza dolgozni.
A következő posztban a másik két hetet fogom leírni :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése