2012. április 27., péntek

# 370. Új rajz, meg Uruzás :D ancafe gó here!

Hétvégén volt nálam Uruhám megint, Picúrral már összehaverkodtak XD Megetettük túrórudival is XD Azt imádja :D Aztán néztünk vidiket, meg szívattunk egy fake-t. Felvett fészbukra és írkál nekem, közben meg csak a hülye nem jön rá hogy kamu a csaj... Hát..annyi perverzséget és baromságot írtunk neki Urummal,hogy érdekes módon azóta nem is írt XDDD

Most viszont kurva ideges lettem. Itt a hosszú hétvége, 4 napos, és uru valószínüleg csak két napot lesz itt... annyira szerettem volna, ha hétfőn megy csak haza és két éjszakát is itt alszik, erre meg ez van... a fax kivan, hogy mindenki jól jár csak én nem. Csak én vagyok ilyen nyomi, hogy nem úgy jönnek össze a dolgok ahogy szeretném -.-

Rajzoltam végre újra. Ritkán rajzolok, utoljára csak Urumnak rajzoltam, azelőtt pedig azt sem tudom, hogy mikor. Két A4-es lapot összetettem, és kitaláltam, hogy most egy elég guro-s véres képet fogok rajzolni. Persze fekete fehérben csináltam meg. A végeredmény kislányokat elcsapta ala~ vonat and egy túlélő maradt. Tudom kicsit beteg, de ilyet már rég rajzoltam XD
Amitől kicsit jobb kedvem lett, hogy ma kiderült, hogy november 17.-én jön az Antic Cafe magyarországra. Az első japán bandák között volt akiket hallgattam huzamosabb ideig. Annó hogy szüneteltek, kicsit én is szüneteltettem a hallgatásukat, és csak mostanában kezdtem el újra hallgatni, hogy ismét összeálltak. Most meg bejelentik, hogy jönnek ide~~ Hát perfekt! :D Messze van még, de nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése