2012. április 15., vasárnap

# 369. Tavaszi Mondocon

Pénteken felmentem Uruhámhoz, hogy majd másnap tőle induljunk el együtt Mondoconra ^^ Este gyűrűk ura nézés again XD Szombat reggel megcsináltuk a hajunkat, meg make upot , Urum meg még felvarrta a kezemre a kiegészítőket.
Tehát én Reitának öltöztem be, Szandra pedig Uruhának.

Elég későn indultunk el és kurvára szar idő volt. Végre a pénztárnál voltunk, erre meg benyögik, hogy elfogyott a jegy o_O és csak délután hoznak. Már épp kiakartunk a sorból állni, mikor jött egy másik szervező jegyekkel a kezében. Már azthittem, hogy nem fogunk bejutni XD Hetesiék már vártak, ott volt Réka is meg a barátnője. Lecuccoltunk a nagyterembe és körbe jártuk az egész helyet. Persze leakartak fotózni, közös képeket akartak velem csinálni, még a "free hug"-osok is maguktól jöttek oda hozzám, nem én mentem XDD

Tökre örültem neki, hogy ennyi embernek bejött a cp-m *-* Elsőnek cosplayeztem és kurvajó érzés volt XD Később hívott Lejla, hogy vegyem meg neki a jegyet, mert jönni akar ő is , csak majd három óra körül. Szal megvettem neki és később csatlakozott hozzánk :D Csináltunk képeket, egy csomó baromságot kitaláltunk, Lejla tenyérjósolt mindenkinek.
Levásároltam a con belépőt. Megvettem a Lovely Complex 3.-ik kötetét, valamint használtan vettem három Newtype japán animés magazint. Persze közben sok ismerőssel is összefutottam, mégha csak egy köszönés erejéig is. Még képek Lejlussal, Rékával és a többiekkel xD
Sajna Urum fél6 körül hazament, kikísértem valameddig és utána a többiekkel még maradtunk egy kicsit. Hiányzott is utána T__T Majd később Réka is elment. Utána akartunk vásárolni menni, erre meg bezárt az az épület úgyhogy már nem vettünk semmit XD És szééépen elfogytunk, az emberek is léptek haza, Lejlát is hazavitte apukája, úgyhogy hárman elindultunk hazafelé és a Stadionoknál köszöntem el Hetesiéktől, mert félkilenckor indult a buszom.
Este 11 órakor értem haza :D Hulla fáradt voltam XD
Ja és a végére, mivel imádom a Super Mario játékot, itt egy kép a lány változatról xD :DD
Bai-bai~~~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése