2012. április 11., szerda

# 368. Reita fölső és Urumnál

Ma fejeztem be a Reitáéhoz hasonló mellényt. A szabó ugye átalakította, én pedig ma teleraktam szegecsekkel, meg ezüst színű gomb is került rá. Neki kör alakúak vannak rajta, sajnos olyat nem tudtam szerezni, csak négyzeteset. Ilyen lett, szerintem hasonlít:
Urumnál pedig a karpántok vannak. Persze alá jön az atléta, a nyaklánc a nyakba meg talán 1-2 gyűrű. Ennyi. Egyébként voltam nála hétvégén *w* Vittem ajándék rajzot is neki. Bescanneltük az eddigieket. Rajzolgattunk a gép előtt, a wow karakterét Mitsukát, meg Reita x Uruha képet is. Jáccottunk a Heroes 4-el megintcsak, este pedig megnéztük a Gyűrűk Ura 3-at :D A rossz idő miatt nem mentünk sehova, de ennek ellenére elég jól elvoltunk.
Az ajándék rajz:
Mitsuka a WoW karakter,direkt bishisebb arccal:
Ezt még szülinapjára kapta 1 hónapja:
Várom, hogy pénteken megint menjek és szombaton akkor együtt conra *w* Izgatott vagyok a con miatt, első cosplayem, remélem legalább egyvalaki felismer hogy ki is lennék, mégha nem is 100%ban hasonlít a cucc XD
Bai-bai!~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése