2012. április 7., szombat

# 367. Újra szőkén, polc,cosplay mellény, veszekedés munkába :DXD

A jó dolgokkal kezdem.
Először is korábban írtam, hogy a szabóhoz átvittem egy fölsőt, hogy alakítsa át Reita cuccához hasonlóra. Ez sikerült is, szerintem egész korrektül megcsinálta és csak 1200 ft-ot kért el érte. Még itthon kell tennem rá gombokat, meg szegecseket és egyből jobban fog kinézni, az eredetihez hasonlóan. Igaz, hogy nem perfektül hasonlít rá, de van olyan jó, mint amilyen cosplayesek szoktak lenni animeconon...
Aztán ma, Márk kiszőkítette a hajamat. Túlságosan is szőke lett, annyira rikít mint az állat, de szerencsére ha teszek rá hajlakkot meg megmosom conig - ami jövőhéten lesz - még párszor akkor nekem sötétebb szokott lenni. Most csak ilyen gagyi képet csináltam, nem esett jól értelmesebbet, csak hogy a színe látszódjon XD
Az ágy mellé kaptam egy három szintes polcot. Faterom csinálta, összebarkácsolta, így már egy helyen elfér az összes könyvem amiket szoktam olvasni. Eddig a régi polcon nem fért el mind és volt ami dobozban volt benne, most így már sokkal jobb. Az ágyam mellett van egyből. Az jutott eszembe, hogy az oldalára majd teszek papírlapot és ha itt lesz Uru firkálgatunk rá meg ilyenek, csak úgy emlékbe :D Meg kiteszek pár képet :DD Egyből dizájnosabb xD
A Rossz dolog: munkában kb. összevesztem mindenkivel. Hétfőn, a hét elején és most pénteken az utolsó 10percben. Jó zárás!XDDD
Mármint nem zavar, mert csak röhögök rajtuk, de egyszerűen szánalmas dolognak tartom az agresszivitásukat. Ok nélkül köpkölődnek és kötözködnek, olyan dolgokban, melyeket ők is ugyanúgy elkövetnek méghozzá fatálisabban. Erre mikor ezt hozom föl, jön az hogy " hát de ne velünk példálózzál". Hát akkor mégis kivel gyökerek, ha veletek kell basznom a rezet egész nap? Innentől kezdve nincs miről beszélni. Mondjuk én is hülye vagyok, hogy le állok vitázni, de azt meg nem tehetem meg, hogy nem szólok semmit, mert akkor meg azt hiszik, hogy nem merek szólni sem és félek stb. Főleg miután jönnek az olyanok hogy "hojj de megfoglak verni", meg " mindjárt beledoblak a kútba". Ez igen..felnőtt normális, 36 éves ember, egyértelmű hogy ilyen kijelentéseket tesz, igazán magas IQ-val büszkélkedhet. Az ilyen is csak őket minősíti. De azért jókat kuncogok magamban, miközben nyugodtan hallgatom a kiabálást, úgy hogy már az ér láccik az illető homlokán az idegességtől. Felőlem akár lekiabálhatja a csillagos eget is, akkor is kifogok állni az igazam mellett.
Próbálnak csicskáztatni, de nem sikerül nekik. Ha 4-en pihennek hát én bizony nem fogok szarakodni semmivel sem. Csak ha jön velem valaki segíteni, nem az hogy közben heverésznek meg cigizgetnek.
Lejlussal jókat beszéltünk erről. Igazán nagyszerűen tudná kezelni a helyzetet, jobban mint én. A legokosabb lány akivel valaha találkoztam.
Hiába veszekedünk munkába, évekig lehetne folytatni, a szavak itt jelentéktelenek senkit sem sértenek igazán, nem veszi komolyan egyik fél sem, de mind próbálkozik egyenlő fél maradni, itt nem a szavak a súlyosak, hanem a hangulat maga és hogy ne tűnjön sebezhetőnek a másik fél ugyanúgy folytatja a vitát. ÉS tudom, hogy ez mind igaz, de egyszerűen más a tűrőképességem, nem tudom olyan jól kezelni a helyzetet sem, én belemegyek a vitába.

Utálom az idézetes szarságokat, de ez jó és még ide is illik: "A jó modor azt jelenti, hogy eltitkoljuk, milyen sokat tartunk magunkról, és milyen keveset a többiekről."

Ugye milyen szép az ég?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése