2012. április 1., vasárnap

# 366. Az egész hetem szar...egy sóher vagyok! ;D

Kezdjük azzal, hogy most pénteken és szombaton is veszekedtünk valamin Uruval. Végül annyira összevesztünk, hogy nem találkoztunk...hétvége elbaszva.Vasárnapra békültünk ki nagy nehezen, pont jókor, mikor már vége a hétvégének...Pedig fontos lett volna, mert kb. a talival töltődök fel a következő fos munkai hétköznapokra.
Egyébként az egész héten szar volt a munka. 4 emberrel vagyok összetéve és úgy dolgozunk együtt egy bizonyos feladaton. Ez nem rendes munka, csak egy ócska szar, kemény 32 ezer ft-ot keresek minden hónapban, de még mindig jobb, mint a 0 forint...ez van. Remélhetőleg majd lesz jobb is.
Szóval amin kiakadtam munkába, hogy egyre sűrűbben jött az a beszólás, hogy én mennyire egy sóher vagyok.Nézzük csak miért vagyok sóher: az a 4 ember minden nap megiszik munka közben két sört. Már arról beszéltek, hogy vesznek egy rekesszel. És én azért vagyok sóher, mert nem iszom velük, nem hívok meg mindenkit egy körre és nem veszek mindenkinek piát, és mert én nem akarok velük rekesz sört venni.
Egyébként Ők 55 ezer ft-ot keresnek, mert több órás műszakba vannak felvéve.
Nézzük csak: először is nem vagyok jótékonysági alapítvány, aki finanszírozza 4 ember egész hetes alkoholmennyiségét, miközben magamnak nem veszek.
Másodszor az a 32 ezer ft semmire sem elég. Én ennek a felét odaszoktam adni a szüleimnek, mivel még ők adják a falnivalót a pofámba és otthon vagyok, valamint ők fizették nekem a rajzfilmes sulit is, ami rohadt drága volt. Sajnos a legjobban "lesóherezős" ember ezt nem mondhatja el magáról, ugyanis még 1 ft-ot sem ad oda otthon. Ráadásul nem emlékszem, hogy ő vett volna valamit is a társainak. Akkor meg miről beszélünk?
Szóval odaadom a felét, marad kb. 15 ezer ftom. Ennyi marad egy hónapra. Nézzünk egy hétvégét: felmegyek pestre Urumhoz. Alapból elmegy 3-4 ezer ft a buszjegyre,meg ilyesmire. Tegyük fel még veszünk is valamit, vagy beülünk valahova, vagy elmegy akármire, pl kisebb bulira. Megint elment 2-3 ezer ft. Most ne nézzük, hogy koncertre is mentünk a múltkor mert akkor 7 ezer ft ment el, csak a bulira. Tehát egy hétvégén már kapásból elment nagyjából 6-7 ezer ft. Így megmaradt a 15 fele és ennyi volt egy hétvége. Még maradt a hónap többi hetére kb. 7 ezer ftom, és nem is vettem magamnak semmi könyvet ha esetleg kinéznék valamit, nem mentem szórakozni, egy nagy lófaszt sem vettem magamnak és még mindig meg kell hagyni a pénzt a többi felutazásra.
Szóval sóher lennék? Szerintem nem! A sóher és spórolás között van egy kis különbség.
Számomra duplán vicces, amikor hallom őket azon sopánkodni, hogy "jajj már nem maradt pénz a fizetésből, mert elittam a kocsmába" meg hogy "elment a meccsen a lé amire fogadtam és feltettem a pénzt" hát LOOOOOOOOOOL!!!!!
Felnőtt emberek ugyanúgy és nem tudják beosztani a pénzt?
Ráadásul az egyikük, aki egyébként jófej meg minden, DE odajön hozzám hogy nem-e tudnék adni neki kölcsön egy ezrest, mert nincs pénz kenyérre... Neki már korábban is adtam, én egyedül, ( akkor a sóher adott neki kölcsön egyedül pénzt annó?! és senki más a csapatból?wtf?). Mondtam hogy nincs, mert kell magamnak meg a barátnőmre. Na de kéremszépen..hagyjuk már ezt a hülye szöveget, hogy nincs pénz kenyérre, mikor minden nap ott vedelik a sört, meg még a kurva cigit is szívják.
Pénteken mikor már a bicóra pattantam, hogy menjek felvenni a fizetést, máris jött a beszólás hogy " nem hívsz meg mindenkit egy sörre a kocsmába"? Hát mondom nem.. " sóher köcsög, menj a faszomba " stb... komolyan mondom, ha a jövő hét folyamán még EGY ilyen beszólás jön, ugyanezt elfogom pofázni, amit itt most leírtam és szép kis kioktatásban lesz mindenkinek része.
Utána pedig persze lehet majd utálni, de leszarom, mert ilyen emberekre nincs szükségem az életben.
aribaibai~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése