2011. augusztus 15., hétfő

# 326. Péntek este a volt osztálytársakkal

Ezer éve tervezzük, hogy egyik este bemegyünk a városba és összeülünk 4-5-en :D Végre összejött!Már nem indult simán a dolog, úgy volt hogy Norbival bemegyek a busszal, erre nem lekéste?xD Utána egy sor telefonálás következett és Katona kijött érte autóval. Én eközben felmentem a Svejkbe és ott volt már Csontos és hozzá ültem le. Egy fél óra múlva megérkezett Norbi meg Katona is. Egyből el is kezdtünk sörözni és már ment is az egymás basztatása :D Ezer éve nem láttuk egymást, - kivéve persze Én meg Norbi mert egy helyen lakunk xd - és egy értelmes szót nem szólunk egymáshoz hanem máris ellenkezünk xD Értelem ott van azért xD Jácint végül nem jött, bár sejthető volt hogy ő nem lesz ott.. Később rendeltünk pizzát, húú de kibebaszottul jól esett mert már kurvarégen ettem pizzát xD Pár sör lement és gondoltuk átmegyünk egy másik helyre, ami végül a Deja Vu lett. Hát mindenhova akartam menni csak oda nem xD Főleg, hogy belépős is volt rohadjanak meg. Na de ha mindenki odamegy nincs mit tenni, befizettük azt a szart - szokás szerint rólam megint nem hitték hogy elvagyok 18, - áá nem bazdmeg csak 23 leszek mindjárt - Norbi meg így köszönt a csajnak hogy "jó estét hölgyem " XDD Bementünk,sokan voltak,ment az a fos tuc-tuc zene, vettünk megint sört és kiültünk az udvarra az egyik asztalhoz. Dumáltunk,Csontos ment először haza. jaaa de még előtte leültünk egiyk helyre,ott volt valakinek a cucca.Na pár perc múlva jött valami szlovák csaj,kurrrva ronda volt magyarul se tudott rendesen,kb úgy beszélt mint az utolsó Indiana Jones filmben a náci nő olyan agcentussal xD na pofázott valamit,Katona meg rákérdezett hogy valami baj van? Az megmondta a hülye beszédével hogy " a kurvvva anyad " XDD Hát ahogy az mondta nemhogy megsértődtünk, de szakadtunk rajta XDD Megérkezett Száymon is a barátnőjével. Keveset beszéltünk, mert egyből el is kezdtek táncolni. Hát Norbival megint jól el baromkodtam meg dumáltam xD Aztán lelépett Katona is. Már kurvakéső volt, és Száymon mondta hogy na hazavisz minket autóval mert ő úgysem iszik alkoholt. A kocsiban végig basztatta egymást mindenki, a nője szétröhögte a fejét. xD Kitett minket a buszmegemnél,de mivel Norbival csentünk két sört a buliból, azt még megittuk ott xD Úgy hajnali 4 körül értem haza, szal jó sokáig kitartottunk xD Nagyon jó este volt, már jó volt a többiekkel újra hülyülni :D
Csináltunk pár képet, a szokásos értelmes fejeket vágom be rajta -.- xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése