2011. augusztus 19., péntek

# 327. Újdonságok :) Trollkodó,rajzok,könyv stb

Először is: van egy trollkodó a blogomon :) Ott van a rendszeres olvasók között :) Nagyon is tudom ki az,mert rájöttem :D üzenem neked hogy egy nyomorék szánalmas csicska barom vagy :D De rábasztál,mert ezentúl nem lehet névtelenül írni :) Úgyhogy vagy vállalod a nyomorék semmitmondó pofádat (főleg hogy nem is a te képed van betéve profilképnek) vagy kussba maradsz :) Basszalak teherbe ^^

A napokban elkezdtem az új képregényemet.5 oldal kész van már vázlatosan,egyet pedig már ki is erősítettem :D Színezni még nem esett jól. Műfaja dráma és horror lesz, vagy egy kicsit ilyen pszichés cucc , mert lesz benne pár haláleset :D A történetet most nem írom le :D Szal itt van pár oldal:

Kitaláltuk Barbarellával, hogy ha már annyit beszéltük hogy majd együtt sörözünk valamikor akkor rajzoljuk már meg :D Az egyik este megrajzolta Ő, másnap meg én is elkészítettem a saját verziómat :D Az enyém a színes az övé a másik,sztem jók lettek és vicces XD

Vettem új könyvet is. Amit kb másfél hete postoltam ki, hát már ki is olvastam..De ezzel jól elleszek egy darabig, mert kb 700 oldalas. A címe: Graham Hancock : Természetfeletti. Eddig kb 50 oldalt olvastam el belőle, nemrossz, az író amolyan kalandor és az Amazonas mentén lévő bennszülöttekkel halucinogén növényt fogyasztott el, mert úgy tartják hogy ez az átjáró a halottak világába. Eddig ennyi volt benne, elég érdekes.. :D
Éééés egész héten edzettem!xD Lejártam egyedül a kondiba, de legalább most utolsó nap csatlakozott Márk is. :DD áh faxom,csak az idegesít hogy lassan lehet fejlődni,idő kell neki mire meggláccik minden és még csak 2-3 hete csinálom :S Erő izom,tejet iszom, nah bye bye ~ xdxd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése