2011. augusztus 25., csütörtök

# 328. Chiaki Naomi - Akai Hana

Csak egy feliratos videót szeretnék belinkelni most :)
Ezt a számot még Lejla mutatta nekem, eleinte nem teccett, mert én inkább a pörgősebb számokat szeretem és ez eléggé lassú, de amint megmutatta a dalszöveget és azzal együtt meghallgattam nagyon megteccett :D Ezért gondoltam csinálok egy videót és betettem hozzá a dalszöveget. Mivel klippje nincs a számnak, ezért válogattam össze pár japános képet és azt tettem a videóba. Ehez pedig én időzítettem be a feliratot, amit előtte még sosem csináltam xD Na mindegy, tessék meghallgatni, nekem nagyon teccik :D Akinek nem jelenik meg a felirat ( mert nem égettem bele a videóba ) az kattintson a "cc" gombra,ott van a video sarkában majdnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése