2011. április 23., szombat

# 293. Kuruczal és Norbival a sanciba :D

Még szerdán kitaláltuk hogy gyerünk el a Sanciba sörözni,ne várjunk hétvégéig :D Jó idő van stb,kint volt Jácint is még délután és beszélgettünk,és belénk jött a jó hangulat :D Ő sajna hazament a barátnőjéhez,de felhívtuk Kurucot hogy kijön-e este felé.Így is lett,hét óra körül elindultunk.A sanciba jó sokan voltak,Handó is ott volt,gratulálok neki hogy még nem is köszönt mikor mi köszöntünk neki!Na mindegy,hárman elsörözgettünk,nagyon fasza volt,végigtárgyaltunk sok témát,baromkodtunk is :D Zenegépeztünk,meg egy részeg faszi dobott bele pénzt,és mondta hogy na rakjunk be akkor zenét xD Nem is tudom mikor zárt aztán be a hely,de utána még a kocsmával szemben lévő padon elüldögéltünk megint.Én ráültem kurucz motorjára,még ki is volt pedig támasztva,de eldőltem vele xD Hát jól bebasztam a fejem az útba xD Utána Norbiék,cukkoltak hogy betört a motor oldala meg minden,és én meg kajak el is hittem és tök szarul éreztem magam miatt hogy nem akartam,aztán később megmondták hogy nem is igaz te barom!xD Hát addig mulattuk el az időt,míg kajak hajnali 3-ra értem haza!xD Szal fasza volt,meg már Kurucot ezer éve nem láttam,szal jó volt hogy kijött :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése