2011. április 8., péntek

# 290. Újra Szilvásváradon+nyársalás

Orochi után írhattam volna egyből,de még várni akartam hogy ne postoljak egyből utána :D
Szal alighogy hazajöttem Orochi koncertről,és aludtam 3-4 órát,már hívtak ki Márk és Szabolcs nyársalni xD Vettem két söröcskét,vittünk ki kaját és az erdő szélén van egy jó nyársalás hely ,oda telepedtünk le xD Nagyon jó esett a nyársalós kenyér nyááááá xD Olyan finom :D Egész este ott voltunk és dumáltunk,meg ott volt a közelbe a régi bunker amit csináltunk,csak már összedőlt és annak a nyomait kerestük Szabolccsal xD

Ezután másnap korán kelés volt,mert mentünk a családdal Szilvásváradra.Ott van ilyen egy Szalajka völgy nevű hely.Lehet kirándulni,van csomó kajálda,bobozni is lehet,belehet menni 1-2 kisebb múzeumba.Van bazi nagy tó is,amiben halak és kacsák is vannak :D Szal szép hely,ott voltunk még Novemberben,arról írtam is akkor tájt,csak nem jártuk be az egész helyet.Most bejártuk azt a részt is ahol előzőleg nem voltunk.Ez egy kis múzeum volt történelmi személyek bábuival,aztán volt egy kilátó is,meg tettünk egy 2 órás gyalog utat,de azthittem megdöglök mire végigmegyünk rajta xD
Aragóniai Beatrix társaságában xD Mindent hagyott amit csak akartam :P XDD na de az az értelmes fej amit bevágok hozzá xD Volt még Mátyás király bábú is,meg Sziszi hercegnő stb persze azokkal már nem csináltam semmit XD
Voltunk ugye kilátónál.Marha jó volt felmenni,főleg hogy nekem tér iszonyom van xD Úgy fogtam a korlátot mintha az életem függne tőle xD Meg ölelgettem mint aki szerelmes a korlátba xD De a kilátás azért jóóóó volt :D
Voltak széép vízesések is.Meg tó.Próbáltam a halakat oda csalogatni,hogy bedobáltam nekik valamit,de nem értem el őket xD Pedig mondom majd egyet elkapok,aztán meg majd visszatettem volna :D De nem jött össze :D Valakinél volt tacskó és nem volt rajta póráz,a kis eb meg belement a vízbe xD De cuki volt xD ügye mien szép?*-*
A sok túrázás és kifulladás után,a nap végén a legszebb öröm a kaja xD és OMG dejól esett xD Sültkrumpli+husika+sör=TÖKÉLETES XD Kurvajól laktam vele :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése