2011. január 8., szombat

# 267. Ebben az évben elősször a Sanciban!xD

Tegnap este kimentem Márkkal a parkba,de útközben találkoztam Norbival és Bálinttal.Mondták hogy mennek a Sanciba,mondom akkor majd később megyek én is.Márkkal álldogáltunk kint kb 1 órát,meg jött Nagy Laci is.Aztán 7 óra felé még haza mentem pénzért,és mentem Sanciba.Na Norbi mondta hogy igyak egy rövidet hogy beérjem őket XD Úgyhogy az meg is volt egy sör mellett xD Na szal beszélgettünk milyen volt a szilveszter stb Közben fogytak a sörök XD Zenegépbe tettünk be számokat,amúgy rajtunk kívül szinte senki nem volt a kocsmába xD Nagyon későn meg jött Handó is,nemhittem vóna hogy este beállít xD Aztán átjött az egyik dagadék csaj a katika aki brét is 1x lát szökőévente és elkezdett nekem dumálni mikor már bezárt sanci és álldogáltunk odakint pff gyökér nő xD na am Sancinak is jó kedve volt mert közbe borozgatott ő ott magának XD Egyszer cska odajön nagy csöndbe szól hogy "Adjatok már egy cigit,leszokóban vagyok,de nem bírom ki adjatok egyet és elszívom odakint,ja meg gyújtót is adjatok" XD Aztán pár perc múlva bejön cigivel a szájába hogy na itt a gyújtó gyerekek,és az egyik öreg faszi egyből odaszólt neki hogy Na mivan sanci cigizel?? ő meg mondta hogy Na bazdmeeeg elfelejtettem XD Vegyük úgy hogy nem láttatok xD Megittunk vagy 6 sört,meg mondta hogy záróra.Norbiék még vettek kintre 1-2őt xD Ezután Gabi ugye ment haza,mi még álltunk a buszmegállóba,de nem emlékszem miről beszéltünk xD Annyira kuuurva hideg volt,hogy már nem éreztem a lábujjaim se,úgyhogy mondtam hogy Bocs srácok,de megfagytam megyek haza xD Szal nem vártam meg őket,mert ők még maradni akartak.Így is hajnali 1-re értem haza.Bezuhantam az ágyba és egyből el is aludtam xD
Amúgy kurva sokat röhögtem,annyi marhaságot összebeszéltünk,meg basztattuk egymást XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése