2011. január 29., szombat

# 272. Köcsög rendőrök -.-

A hét elején felhívott úgy éjfél körül egyik haverom,hogy maradt 2 söre,igyam már meg vele,mert már kivan bontva és nem tudja hazavinni.Mondom ok.Kimentem,mondom álljunk az egyik hídhoz hogy ne ugassanak agyba főbe a kutyák.Elmegyünk oda,5 percbe sem telt megáll mellettünk egy fehér autó.Polgárőrök vagy valami olyasmi...egyből kérdik mit keresünk itt stb. Leadtuk nekik hogy itt lakok szemben,azért is vagyok papucsba csak kijöttünk cigizni,mert nálunk nem szabad.Egyből adatokat elkértek stb beszéltek adóvevőn nem-e vagyunk körözve -.- Minek ez a nagy geci felhajtás mikor látják hogy be sem vagyunk baszva...Erre az értelmesek kihívtak ide egy rendőrautót.Hát normálisak?Egyből kiszállt 4-5 rendőr.Na az egyik már kapásból buzi volt "dobja el a cigit mit képzel maga". ráadásul volt vagy 2 méteres,de olyan szájbabaszott partyszemöldöke volt,úgy összeért neki hogy még a sötétbe is láccott olyan vastag volt XD Velem kezdte: tegyen ki mindent a zsebéből az autó elejére! Kibasztam a telefont,emrt csak az volt a ház elé hova hozzam ki a személyim ember?!..Terpeszbe kellett állni,erre majdnem kirúgta a lábam hogy "tegye már szétebb!" Mondom hova tegyem má szétebb?? Csoda hogy nem szólt arra semmit....nem vagyok én balerina bazdmeg hogy lenyomjak neki ott egy spárgát..Elkezd megmotozni,volt 1 taknyos zsepi a zsebembe XDD Azt kiveszi és kajak úgy mutatja nekem mintha valami géppisztolyt talált volna (Y) oszt lebassza azt is a kocsi tetőre.Átmotoz mindenhol...jön haverom.Annál annyi zsepit pakolt ki hogy kajak beterítette az autót XDDDD Addig én vártam,Egy értelmes volt az még normálisan jókedvűen meg is kérdezte hogy hogyhogy papucsba vagyok,meg hogy buliztatok?..na végzett az a paraszt a motozással és "Na öntsétek ki a sört vagy én rúgom be a patakba"..az már szemetelés lenne,azé nem büntetnek?:DD És elmentek...
Komolyan mondom nincs jobb dolguk?Bezzeg mikor hatan vernek agyon az utcán egy balfasz rendőr nincs ott....Ha meg visszaszólsz nekik kitudja mit még téged szivatnak meg hiába ha igazad van...ááh,nyomorék ez az ország ^^

1 megjegyzés: