2011. január 13., csütörtök

# 268. Nostalgia vol3. és egyben utolsó egyenlőre XD

Az első ITT a második pedig ITT volt! :D Most csak azért írok harmadikat mert részben nem fejeztem be a 2ikat és folytatni kell részben meg azért mert fax sem történik és kurvára unatkozom :D
A 2009-es év eleje sem telhetett el Nippon Shoxx nélkül :D Már egyből januárban mentem Ekkor találkoztam életemben először Nikivel akivel azóta is tartom a kapcsolatot és még mindig járunk bulizni ha úgy van pénzünk :DD Ez azért is fontos mert volt sok olyan internetes ismerősöm akivel aztán 1-2x találkoztam,de egy idő után mind eltűntek,vagy már nem beszélünk,Nikivel meg azóta is szinte minden este :D Na ebből nem sok minden láccik xD
Ezután jött pár kocsmázás meg ivászat köztük Dani szülinapja is,ami nem volt olyan nagy felhajtás mint szokott.meg Handóval tettem egy kis kitérőt az erdőbe és még késő este is ott ittunk Jézusom,nagyon kemény volt!!:D És ebben az évben nem is voltunk ott többször,pedig szokásunk kimenni oda is főleg nyáron,mert van egy faxa sziklás rész az erdőbe ahol kilehet ülni és szép a kilátás meg minden.














Aztán jött az osztálykirándulás májusban Eresztvénybe :D Idézőjelben oszt.kir.mert kb 8-an voltunk xD És messzire sem mentünk a várostól nem messze az egyik erdő szélére,mert ott jót lehet sátrat felállítani,meg gulyást enni stb :D Yay!nekem nagyon teccett :D Jáccint berúgott mint a szemét,fociztunk is,este meg próbáltam bemerészkedni a szemben lévő elhagyatott kísértetházba,de olyan félelmetes volt,hogy nappal mentem be csak,főleg hogy nem mert senki sem velem jönni!xD














Nem múlhat el év animecon nélkül!!!:DAugusztusnál tartunk. És igen,eszembe jutott hogy itt találkoztam először Miyuuval is! A 2009-es év a találkozások éve!XD Fellépett a végén valami nő is,már a nevét nem tudom ,nem jut eszembe,de csináltunk egyközös képet is és kaptam autógramot xD Igen,itt szörnyű a fejem xD
Közben persze elég sűrűn jártunk Norbival a Sanciba!xD Meg egyszer voltunk nálunk is itókázni,bár nem hosszú ideig xD Magaslesre is kiültünk az éjszaka közepén xD
Megtettem egy pesti utat Verbóival is az A38-on volt az NG,Nagyon teccett neki szal nem bánta meg hogy feljött velem :D
Amúgy elkeztem az évben Pestre járni Animációs film tanfolyamra. Összeismerkedtem pár jófej emberrel Csimpyvel,Timivel akikkel sokszor elmentünk sörözni vagy maradtunk Andiékkal albérletbe bulizni a képzés után :D Ott volt Hetesi is akivel sokat szakadtam a röhögéstől xD
Év vége felé koncertekre mentünk tarjánba All Right Reserved,Vámpírbuliba,Tirpunk stb és év végén Márkék is felléptek kétszer :D Hát 1ikről lemaradtam hála Verbóinak amiért ott maradtunk sörözni a kocsmába XD Hála égnek a másodikról már nem maradtunk le időben ott voltunk,nyomattak Márkék egy rövid,de jó koncertet :DDD ÁÁ nagyon jó este volt,még olyat!XD
Novemberben még az évben utoljára felmentem Pestre mert ismét jött a Black Love Fantom koncertezni,és persze Niky is jött :D Összeismerkedtem Gabival (télleg a találkozás éve XD) és azóta is együtt járunk bulizni :D Hát a BLF jó volt,most nem csak Isawo,de Naoyuki is jött turnézni :D Lefoglaltuk magunknak az egyik kanapét és ott ültünk koncert után egész este,reggelre pedig telefirkáltuk a szemben lévő asztalt mindenféle aláírással,rajzzal meg hülyeséggel :DD
Év vége pedig természetesen a Szilveszteri bulival zárult :D Utolsó pillanatban dőlt el hogy hová megyünk szokás szerint :D A célpont gyarmat volt,házibuli,amiből mindenkit elüldöztünk és így szinte csak mi maradtunk,ami nem baj mert nagyon jól szórakoztunk xD


Összességében ezek voltak a legfőbb dolgok amik történtek,más nem is nagyon jut eszembe :DD Na majd talán lesz 4-ik rész is az már persze 2010 elejével folytatódik!De majd csak akkor ha megint unatkozom és nem lesz mit írnom!
Na bai bai~~~~~!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése