2011. január 17., hétfő

# 269. Régi haveros CD-nk :D xD

Na ha már a nostalgiánál tartottam,megtaláltam a régi haveros CD-nket xD Régen ugye gördeszkáztunk,meg ökörködtünk sokat és csináltunk róla egy csomó videót meg hülye képeket xD Am Havero(c)k volt a címe xD
És mikor összegyűlt egy CD-nyi,ki írtam CD-re. :D Én itthon unalmamban csináltam neki borítót paintba xD Rákerültek az akkori kedvenc zenéink is,meg igen a CD-t aláírtuk mindannyian xD
Ez olyan 2003-2004 körül CD,szal már kurva régi :D Mindenki másképp nézett ki,meg kicsit másabb zenéket is szerettünk wááá nagyon vicces XD Most meg persze már ki írni sem tudnám az ilyeneket,mert van avgy 10-12 Gigányi,és emlékszem egyzer kiírtam DVD-re egy részét,de annyi kép volt rajta,hogy egyszerűen nem tudta mindet beolvasni,és a felét szarul írta ki xD
Megint csak azt tudom mondani,hogy de jó volt még akkor.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése