2009. március 29., vasárnap

# 50. Újabb tali

Szombaton ismét mentem pestre Haruhoz.Hamarabb beért a busz egy kicsivel,és még a villamos is pont akkor jött mikor odaértem a megállóba.Szal pont jól jött ki.
Mikor odaértem,megcsörgettem hogy nyissa ki a kaput.Kijött,kinyitotta és aztmondta hogy az én csörgetésemre kelt fel xD Bementünk,nemvolt neki otthon senki mert dolgozni voltak.Én beültem a szobába,Haru addig lezuhanyott meg fogat mosott.Aztán dumáltunk,majd később megjött az apja is.Kajoltunk jó kis pirítós kenyeret X)És kajálás közben megjött az anyja is.Jó kedvük volt,végig egymással ellenkeztek.Meg is lepődtem XD Mondták hogy majd elmennek a tescoba.Mi meg aztmondtuk hogy elmegyünk majd a Westendbe.Elmentek,mi beültünk a szobába.De eléggé elhúzódott az idő,ugyhogy inkább rávettem Haru-t hogy nemenjünk sehová. XD Kicsit gépeztünk is,és Haru gépén volt ez a háttér,én mindig mikor ránéztem szakadtam a röhögéstől ezen a kis szaroson XD :

Aztán kikapcsoltuk a gépet,mutatta Haru hogy mit rajzolt,meg én attam neki egy rajzot ami jó béna lett XD Elvielg én meg ő lennénk rajta.No mind1...
Aztán mivel ellógtunk suliból,én vittem neki nyomtatott igazolást.Csak sajna nem illett bele az ellenőrzőjébe,mert az övé vagy 2 cm-el nagyobb volt.:S Na mondom fasza,így nemtom hogy igazolja le a napját...
Aztáááán,fetrengtünk egy kicsit és rámásztam XD :P Ezután szééépen átöltözöt Haru babu,meg hajat mosott.Közben én az 1ik animés sapkáját nyúztam.Zuhany után,Haru gonoszkodott velem.:P nembaj,legalább visszakaptam XD XP Felmásztunk a másik szobában lévő kisebb emeletre,és ezután jöttek meg a szülei a tescobol.Csöndben maradtunk és egy ideig nem is vettek észre XD Még ott fetrengtünk,mert odafönnt is volt egy ágy,meg komoyl témákról bezsélgettünk khmm xD Aztán mondták hogy majd hazavisznek akkor,mert mennek megint Tarjánba az anyja húgához.Szépen összepakoltunk,és elindultunk olyan fél8körül.Jah és odaadta a ksi sapit kölcsönbe amit soxor felvettem.XDJó-jó tom h nem áll jól,de szeretem az iylen hülyeségeket XD

Tök jó,ugyis mennem kellett volna a buszhoz 8körül,szal msot az a félóra..meg hát ugye Haru is jött,és a kocsiban együtt ültünk hátul .:3 Szal ég több időt is töltöttünk együtt.
Ott sugdolóztunk,és egy picit el is aludtunk XD Aztán beértünk tarjánba,és mivel még volt időm a buszig így felmentem én is az anyja hugához.Ott voltam vagy 40percig.Harut fárasztottam a hűtőszekrény mellett.XD Aztán menni kellett a buszhoz,és elbúcsúztunk nagy nehezen,:( Az anyjának meg véletlenül Helloval köszöntem el,amihez nemvágott túl jó fejet.XD Nemtom mért hellot mondtam,véletlenül jött XD
Még a buszon írtam harunak egy smst,mert megígértem neki.
hazaértem,kajoltam,és el is aludtam egyből mikor ledőltem az ágyra.
<3 NAGYON JÓ NAP VOLT HARU!^^ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése