2009. március 7., szombat

# 42. Katona szülinapi "bulija" xD

Megbeszéltük Norbival hogy akkor Tarjánba majd kocsival megyünk.Szal bevitt,találkoztunk kicsit késve Katonáékkal,hogy ünnepeljük meg a szülinapját.Egy csomó ideig csak vártunk mert hol ide hol oda szaladgáltak a non-stopba.Aztán kitalálták hogy ne üljünk be még sehová,hanem gyerünk olyan helyre ahol nemlátják hogy iszunk...erre gyalogoltunk vagy 20percet és egy kibaszott szar helyen telepedtünk le xD Norbinak meg mennie kellett haza,eléggé hamar,de marasztaltam hogy azért ha már bejöttünk,maradjunk még.Aztán felbontották a pezsgőt,ittam egy pár kortyot,de mivel nem ihatok,ezért nem is ittam többet.Csináltunk pár képet,és Norbinak mennie kellett.És ha Norbi megy akkor megy Kuruc is..és én meg nemmaradok Katonával egyedülxD Mármint ott voltak még egy páran akiket én nem is ismerek,és a fene sem marad azokkal.Szal Norbival szépen hazazúztunk,és 21 körül haza is értünk.Eléggé hamar...Mondjuk én még maradtam volna,na mindegy..majd bepótoljuk máskor xD

Jah és faszául szétbasztam az orrom xD Bedobtam a szemétbe a papírzsepit,és megfordultam és telibekaptam az ajtó szélét xD fasza (Y) pont buli előtt xD Feljött a bőr is rajta xD isteneeem mint egy vak ember xD és még holnap is bemegyek a városba..dejó lessz Rudolf orral járkálni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése