2009. április 4., szombat

# 51. A 7 összegzése

Hétfő:gyakorlat lenne suliba,ellógtam,mert volt nyomtatott igazolásom,10órára otthon voltam
Kedd:beültem 4 órára.3órán puskaírás,4ik órán dolgozat,és pont azt a kérdéssort kaptam mait leírtam puskába
Szerda:2 tanár is hiányzik akivel lenne óránk,ezért a 7óra alapból lecsökkent 4re,amit nemültem végig,mert a 4ikról elmentem
Csütörtök:iskali napok,előadások.nincs napló?első előadás után gó haza
péntek:első árn voltunk 7en,ezért a tanár mondta hogy lemehetünk az aluába emrt a rendőrség épp fegyverbemutatót tart.megnéztük az jó volt.utánn statika lett vna,de a tanrá éppen kiment a suliból.gondolom haza.mondom fasza,akkor ellógok a rajzokról és tesiről.gó haza.ismét 9re hazaértem.estefelé gabival mentem ki az erdőbe,de erről majd később

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése