2009. március 21., szombat

# 48. Eseményekben gazdag péntek-szombat XD

Ismét bementem bulizni a 7végén:D Andival és Barbival indultunk neki az útnak XD
-Andika mi van a cicás táskádra írva?
-"Bazdmeg a kurva anyád te geci"
-XDXDXDXD

Aztán elmentünk bort venni,majd fölmentük Barbi nagyijának a házába.Nemvolt otthon,de barbinál volt a kulcs.:D Ott lazultunk egy ideig.Én csak pár kortyot ittam.Na mindegy :D Jah és igen,én bontottam az első üveget.(Y)Nagyon faszául...ahogy benyomtam a dugót a palackba(merthát nincs dugóhúzó.minek az xD ) kifröccsent az egész,a széép fehér fölsőmre XD Meg a pofámba XD mondom gyönyörű,majd aztmondom anyámnak h vmi részeg leöntötte véletlenül xD Mondta Barbi hogy majd a buli után lehet itt aludni,de másnak ne szóljunk.Mondom oké ,akkor a fél11essel már nemmegyek haza este xD Aztááán elhúztunk a lakásból,föl a városba,és beültünk a Kakukkfogóba.Jah előtte még Eszti is jött,és a lányok megint megittak egy üveg bort.Jó volt a hangulat sztem a kakukkba,sokan is voltak.Aztán később megjött Verbói is XD Tántorgott össze-vissza xD dőlöngélt mindenkire xD Nagyon kész volt(Y) Majd felhívtam Harut(L) hogy nemleszek ma este msnen,ne várjon.Meg még 1-2 hülyeséget mondtam neki xD
Aztán Barbi összejött Márkkal :O Én kicsit meglepődtem xD Aztán Eszti beszélgetett vmien sráccal.Én emg maradtam Anfikával :3 xD Ajjj olyan izé..rávett hogy igyak egy kicsit xD Segáz.Átzúztunk a STCbe is mert untuk a fejünket.De csak egy kicsit voltunk ott.Ott volt osztálytársam Jácint is,csak lekezeltem vele és ennyi volt most.Aztán visszamentünk Kakukkba és még lazultunk egy kicsit Ándíval xD Aztán Eszti is megunta a helyet,és szóltunk Barbinak, hogy zúzunk el máshová.Elnéztünk a Centrál felé,aztán telefonáltak a többiek hogy bezárt a kakukk várjuk meg őket.Aztán összetalálkoztunk,és leültünk a centráltól nemmessze a padokra.Kúúúrva hideg volt.Ami Esztinek nem tetszett.De igaz is,mi a fasznak ülünk odakinnt a hidegbe,mikor bemehetnénk a jó melegre?És azért nemmentünk be sehová mert pár punk inkább kinnt csövezik -.- Esztinek elege lett és mondta hogy ő elmegy a pécskőbe,mert ő nemfog idekinnt ácsorogni.Be is könnyezett :S Pont elvielg a szülinapi bulija volt:S Hát szép kis buli (Y) Aztán utánnaküldtek,és jó mondom oké,visszahozom.Utánnamentem,és sokmindent mondott minem tetszik neki...Mondta hogy a pécskőbe mindenképp bemegy WCre.Mondom oké,de akkor ha már elmentem vele odáig akkor jöjjön is vissza a többiekhez xD..Aztán bementünk a pécskőbe.Jééézusom többet oda én NEM megyek.-.- tele volt fekával..úú mondom ezek közé bemenni xD Aztán Eszti elvolt egy ideig a wcben,én meg csak lestem mint egy fasz xD Mondtam magamba hogy siesssen mááár xD És végre egy 10percel később már kinnt voltunk a Pécskőből.Szépen visszamentünk a Centrálhoz,mert közben hívott andi hogy majd ott lesznek.Odaértünk,sehol senki.Be a Centrálba--->ott sincs egyikőjük sem,-.- mondom ez nemigaz,jolvan bementünk a wcbe,aztán Eszti mondta hogy felhívja a volt barátját,hogy lenyugodjon.Odaadtam neki telómat.Felveszi és beleszól a srác hogy "Halló" Eszti"szia eszti vagyok"..és letette a srác-.- köszönés nélkül-.- legalább belenyöghetett volna vmit hogy nezavarja vagy ilyesmi vagy hogy nemér msot rá..na mindegy.kimentünk ,és Eszti sokmindent mondott hogy mibaja stb,el is kezte a sírást :S próbáltam vigasztalni,meg bezséltem vele stb. Andika hívott hogy hol vagyunk,erre meg kiderült hogy már a Non-stopoknál vannak,és pont elkerültük őket,mert a másik oldalon voltunk...elmentünk mellettük -.-" Odamásztunk,de esztihez nemnagyon szóltak.:S ez baj volt,megint elkezdett könnyezni,és megint én próbáltam bezsélni a fejével.Aztán Barbi odajött hozzánk hogy alszunk e a nagyija házában,mert ott aludhatnánk egy páran,de Márkék meg még aki ott volt 2-3 srác nem jöhetnek.És akkro Eszti elfutott sírva :S:S bwááá...Majd szétváltunk,Márkék mentek aludni valami lépcsőházba XD Én meg elindultam Barbival meg Andival a nagyi házához xD Aztán tesóm jön hogy hol vannak márkék.Mondom msot húztak el,tök jó hogy itt hagytak xD Aztán elindult megkeresni őket.De felhívtam Márkot hogy hívja már fel tesómat,mert itthagyták.Hú de rendes vagyok *büszke* xD Elindultunk újra a lányokkal.ÉS Andi felhívta Esztit hogy jöjjön már vissza.Visszajött.és elmondta nagy lassan hogy mi is a baja.Sírt is megint :S Aztán nagy nehezen elengedtük gyalog haza.De aggódtak érte a lányok.Megint elindultunk,erre meg Verbói hívott hogy hol vagyok xD Andi mondta hogy nehogy hívjam magunkal xD Modnom oké,erre miközben a telóba bezséltem Verbóival már azt láttam hogy ott jön velünk szembe. xD Andiék modnták hogy ők nemkiváncsiak rá ,és bementek az Amstelba.Én meg egy ideig kinntmaradtam Verbóival.Andival akart beszélni.De minek már?!Én komolyan nemértem..aztmondja hogy már nemérdekli.De ez nemigaz,hát ha nem érdekelné akkor már nem foglalkozna vele..Aztán beakart utánnuk menni az Amtelba,de a hülye véletlenül megrúgta a kinnt lévő kukát,és azthitte a pultos csaj hogy full részeg,és nemengedte be xD Pedig már józan volt,de olyan szar helyen volt az a kurva kuka hogy még szerintem én is belerugtam volna véletlenül xD Szal nemmehettübk be,és kinnt ácsorogtunk.Verboi is elmodnta minden baját,vele is beszéltem.Majd,mivel nemmehetett be ezért kicsivel később hazament.Én meg bementem az Amstelba,a lányokhoz.Ott volt vmien Cica nevű csaj,huszon akárhány éves.Én nemismerem,csak Andiék ismerték.Aztán mondták hogy zár a lebuj xD Elindultunk ismét "hazafelé".Kitalálta Cica hogy aludjanak nála a lányok.Mondom az nemlessz jó mert én nemakarok csövezni xD ÉS mondták Barbiék hogy nemjó,mert én meg velük vagyok,és nemhagynak odakinnt.Szal inkább mennek a nagyihoz aludni.De Cica(meg ott volt a palija is) megengedte hogy én is menjek,mert én eléggé jóban vagyok andiékkal X) De mondta hogyha horkolok kibasz a lakásból XD mondom oké,én nem horkolok xD Felmentünk hozzájuk....a lakásba két macska,mindenfelé macskás cuccok. xD Gondolom ezért Cica a beceneve xD Aztáán azthittem ledöglünk,de nem,mert beültünk a konyhába.Kapcsoltak zenét,és jajjjj előkerült Fütyülős üveg xD mondom,nemkéne innom többet,már ennyi si elég volt xD De basszameg csakrávettek xD Mondjuk cska két pici rövidet nyomtam le.Éééés Cica nyomta szöveget."Enyhén"szófosó volt xD Jó fej volt azért :) Csak már hajnali 3 tájékán,full fáradtan már valahogy nemérdekelt mit szövegelt xD Barbi is elment aludni,meg én is.Andika meg kinnt maradt vele inni,meg dumálni.Később kiderült hogy reggel 7ig kinnt baszták a rezet XD Aludni alig aludtam,mert a macskák ki be szaladgáltak az ajtó alatt,bazi nagy zajt csapva -.- Na mindegy. Reggel 9kor felkeltünk,Andika maradt még aludni,de én meg Barbival elindultam haza.Elkezdi XD :"a falon volt egy óra amin az időt akartam megnézni de nemláttam rendesen,de kb fél óra múlva rájöttem hogy az nem is óra hanem darts tábla" XDXDlol Aztán ő elment a helyijárat busszal,én meg mentem a 10es buszhoz.Azzal jöttek Márkék is.hazértem és dögléééés XD
Am jó buli volt.:D Érdekes,mindig csak akkor történik valami amikor én bemegyek,ami nem is miattam történik,és mindig én simítom el az ügyeket XD De télleg XD

Ui.a helyesírási hibákért nem vállalok felelősséget XD ,és ha vmeik szót vagy betűt félreírtam,nemtehetek róla, hisz már mindjárt éjfél xD
Sayonara!

ui2.:BAZDMEG DE HOSSZÚ LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése