2009. március 3., kedd

# 41. Buzi hétfő

Tiszta szar,ma gyakorlat volt..de persze nem építészettel foglalkoztunk amiből majd vizsgázunk neeem...nekem és Verebélyinek kellett az 1ik szobából kb8szekrényről lepakolni minden szir-szart ami rajta volt,és szétcsavarozni a szekrényeket,madj átvinni egy másik helyre,ahová vissza rápakolni a cuccokat.Jó mi?Csicskáztatnak...első szekrényt emgcsinátluk----->kajaszünet--->2ik szekrény.éppen vinnénk ki mikor má majdbeszarunk alatta,merthát nemvolt könnyű,és jön az a faszi aki megbízott ezzel az egésszel és nyugottan cigizget..mondom h bassza meg.a faszt szenvedjek mikor ez a majom meg segíteni sem segít..faszkalap

Aztán hazaértem 1órára.Mondom kicsit gépezek és már tényleg kéne tanulgatni.jah pont ugy lett,persze(Y) Elaludtam,felébredtem 2kor,3ig gépeztem,fél4től aludtam este 7ig..jó kis tanulás volt(Y)

Este várom Harut..sehol sincs msnen.Már este 10óra,7x csörgettem/hívtam,smst írtam...és semmi...aztán később jött,a telefon elvolt hallkítva,és az apjánál volt a gép -.-" Én meg betegre aggódom magam hogy hol van már..
Nah még dumálunk egy kicsit és megyek faxeni.
Oyasumi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése