2009. március 15., vasárnap

# 45. Tali Haruval végre nálunk xD :D

Szombatra volt megbeszélve találkozú Haruval.Az anyja huga lakik itt tarjánba,és mentek látogatóba hozzá.Persze Haru meg hozzám. xD Felhívtam telón hogy hol van már úgy fél2 körül,és aztmondta hogy a városházánál.Odasiettem,Haru sehol xD Felhívom hogy hol van,és aztmondja hogy itt van a Városházánál,itt van a profi üzlet is.Erre gondoltam a másik oldalon lessz majd.Odamentem,és hát télleg ott volt,csak azthitte ott a városháza mert ott volt egy tábla "Városháza "felirattal,viszont alatta egy nyíl is volt amit ő nemlátott xD Nah nembaj.Aztán aztmondta hogy valójában mondta az anyja hogy hozzám nemjöhet ki,hanem maradjunk a városban.Akkor azthittem megfejelem a betont.De 20perc múlva már a kazári buszra mentünk fel :D Majd hazaértünk,és letámadták a szülők xd Hol képeket mutattak neki régebbről,hol meg közös képeket akartak csinálni xD ajj mondom ez nemigaz,másszanak már ki a szobából,már a hajamat téptem xD Megebédeltünk,sütit ettünk,fetrengtünk az ágyon,beszélgettünk,tök jó volt :D:D aztáán..öhm..melttartó eldugás xd meg egy kis ecchi is volt xD Majd menni kellett a bsuzhoz,a 9essel mentünk be este a városba vissza.Oda mentünk ahol találkoztunk,mert oda jöttek ki a szülei,de én még felkísértem őket az anyja hugához,hogy megtudjam végre hol laknak xD Elköszöntünk,hívtak hogy nem-e megyek még be,de nemmentem xd lehet menni kellett volna..mert még vagy negyven percet vártam a váróba a fél11es buszig xD Nah nembaj.
Képek,amik hála anyának eléggé elmosódottak lettek:


Szal nagyon jó nap volt.
Szeretlek Haru ^_^ (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése