2012. november 6., kedd

# 403. Nippon Shoxx vs Night Of Terror - Halloween Special

Halloween alkalmából 31.-én volt újra buli Pesten a Vörös és Kék Lyukban. Erre imádok menni, mert nagyon sok ismerős megy és sokan vannak, meg a termek is össze vannak vonva :D Most is így volt, nagyon ismerősöm ott volt xD
Rávettem 7-et, hogy jöjjön el a buliba, aztán mikor a Stadionoknál találkoztunk mentünk a West Endhez hogy Niky is csatlakozzon. Ezután a szokásos helyre a Bácsis kocsmába mentünk be, ott volt már Kiyo és a barátnője, Dani, Álmos meg egy pár ember, volt akit nem ismertem xD Aztán később jött Ita meg Kriszti is. Iszogatni kezdtünk, sör, felesek stb. xD 7 a rajzait mutogatta másoknak, Álmos mondta hogy írjunk a füzetébe vagy rajzoljunk bele valamit xD 7 is megcsinálta, aztán én jöttem, már kicsit beütött a szesz és írtam vagy két oldalt, de a felére már nem is emlékszem plusz szerintem alig lett olvasható XDXD
Na ott bealapoztunk, aztán mentünk a buliba.
Kapásból egy csomó ismerős, Kyoko tesója leszólított köszönt meg minden, aztán beszélek egyik ismerőshöz, már a másik szól ellenkező irányból hogy szia Laci XD szóval csak kapkodtam a fejem XD 7-el mindenfelé szaladgáltunk. Kyoko bemutatott haverjainak és engem meg 7-et berángatott industrial zenére táncolni xD hát nekem ez nem ment, de azért rendesek voltak :D XDDD én egy robot vagyok, semmi érzékem a tánchoz xD Aztán Florival beszélgettem kint a padon, meg a tetkójáról beszéltünk :D Sakurával táncoltunk a Royzra, mert mind a ketten szeretjük , kétszer is leadták :D Aztán ott piszkáltam ilyen világítós dísszel xD 7-el néha külön vonultunk és gyerekes módon csúszkáltunk meg ilyenek xD Nettával is beszéltem, amíg ott volt Neko ott basztattak meg hülyültek, az azért vicces volt xD Az is vicces volt, mikor Fannival beszéltem, aztán mondta, hogy várjak itt, mindjárt ide hozza ismerősét, akinek bejövök, mert a leírtak alapján mondom én nem tudom ki ez xD aztán várok, mondom ki az isten lehet az és végül kiderült hogy én is ismertem XDDDD A buli végén meg 7 Bével üldögélt, én is odamentem de:
Mivel kicsit megfázva mentem fel és még hideg sört is ittam, a buli végére szó szerint elment a hangom. Nem tudtam beszélni még elköszönni is alig bírtam, mert nem jött ki  hang a torkomon XD
Úgyhogy otthon forró teázgattam és 3 nap múlva aztán már kezdett visszajönni, de elég gáz volt XD
Összességében jó buli volt, már hiányzott mert NS-en rég voltam, a múltkori conos után is jó volt, de ez sokkal jobban tetszett.
Végül buliképek: 7-el, Florival, Tsukiyoval, Miyuuval, Nettával, Sakurával, a sorrend nem számít xD






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése