2012. november 15., csütörtök

# 404. Antic Cafe koncert!!!

Végre, sosem hittem volna, hogy az egyik kedvenc együttesem ide fog jönni M.o.-ra de végül igen!:D Még a japán zenés korszakom elején őket kezdtem el hallgatni elsőnek és nagyon sok számukat megszerettem, sokszor boldog voltam ezektől a zenéktől, felvidítottak :D
Felmentem Pestre és a West Endnél találkoztam Dalmával. Amíg vártam ketten beszóltak a hajamra, ketten meg megdicsérték XD Még egy csaj is odajött, hogy szokott látni NS-en, be is mutatkozott de szokás szerint a japán becenevét mondta, amit a fax se jegyzett meg XDD Én az ilyenek többségét nem tudom megjegyezni, miért nem szólít mindenki mindenkit a saját nevén? Lacikát egyből tudja mindenki hogy kicsoda XDDD
Elég későn indultunk el Dalmával, úgy délután fél 5 körül találkoztunk. Mondtam neki, hogy nézze meg rendesen az útvonalat merre kell menni, mert a Club 202-ben még sosem voltunk. Na olyan jól megnézte, hogy még azt sem jól nézte meg hogy mivel kell menni, meg azt sem hogy hány megállót XDDD Szóval már kb. 5 ember segített nekünk, hogy merre, de mindegyik mást mondott, volt aki teljesen ellenkező irányt XD Volt, hogy teljesen rossz helyen szálltunk le, sokkal előbb mint kellett volna, de aztán csak sikerült oda találnunk XD Azért vicces volt XD
Hat óra körül értünk oda, de nem maradtunk le semmiről, még kint állt mindenki. Aztán kicsivel több mint fél óra állás után kezdték beengedni az embereket. Amúgy kajak olyan emberek voltak, hogy a büdös életbe nem láttam a 80%-át XD ismerős csak pár volt, ezeket meg a franc tudja honnan szalajtották, de valamelyik olyan retardul nézett ki hogy nemigaz XD Viszonylag gyorsan bejutottunk, pedig elég hátul álltunk, bár mondjuk azt hittem több ember lesz, de ahoz képest, hogy Antic Cafe háát eléggé kevesen voltak :/
Szerintem ez annak is tudható be, hogy hétköznap és valakinek suli/munka, meg a jegy is 7 ezer Ft volt.
Bejutottunk, lecuccoltunk egy helyre Dalmával, aztán én még megnéztem, miket lehet vásárolni, pont olyan póló nem volt ami nekem kellett volna, azaz a Nyappy is back, csak már külföldön elfogyott.
Hát rohadt sokat kellett várni, mire elkezdődött, már akkor leszakadt a derekam XDDD

Aztán elkezdődött. Egyesével jöttek be a tagok, amin nagyot röhögtem az Yuukinak a lábán lévő két nyúl XD Amúgy ő pozitív csalódás volt, mert rühelltem a puli fejét eddig, de ugrált össze vissza, pattogott, meg vigyorgott, szal eléggé jófej volt XD Az első számoknál Takuya olyan unalmas, mosoly nélküli fejet vágott, hogy mondom kb. azt gondolja, hogy már most abbahagyná. Aztán persze mindegyik tagnak jó lett a kedve.
Játszottak új és régi számokat is, szerencsére a kedvenceimből is ment egy pár, pl. a Wagamama koushinkyouku és utolsónak ment a Smile ichiban ii onna.



Volt hogy poénkodtak is, pl. Kanon beállt szexi pózba XD Aztán próbáltak beszélni magyarul is, arról sikerült videót is készítenem :DD  Játszották a Duck no Magical Adventure-t is, ami közben Miku bolondozott és ilyen gumi kalapáccsal csapott oda a közönségnek XD Aztán a Nyappy és a Hungary ötvözetéből jött a Nyappary, amit sokszor mondtak :DD


Egyébként az volt a csoda, hogy belehetett vinni a kamerát és fényképezőt, eddig sosem lehetett egy koncertre sem, erre meg pont most An Cafera, hát kész szerencse :DD Persze csináltam vagy 9 videót, amit ide be is linkelek a poszt végére, de ezek rövidek, alig tesz ki  az egész kb.10 percet a koncertből, mert inkább élvezni akartam a műsort, mint felvenni.
Összességében nagyon jó volt :D Másfél órát játszottak, szóval nem mondhatni hogy keveset, mégis olyan fura, hogy már le is ment és elmúlt az egész. Gyorsan elment a koncert, hiába volt másfél óra. Ja és kár hogy nem jöttek le autogrammot osztani, bár volt VIP jegy is.
Egy-két ismerősöm, akinek volt VIP jegye, elmondták, hogy miket kérdeztek tőlük és pl. Bou jól van, Yuuki tartja vele a kapcsolatot, bár wtf ezen meg is lepődtem, hogy pont ő xD Aztán mindegyikük bemutatkozott és felálltak a díványról, erre Yuuki pont bebaszta a lábát az asztalba amikor ő jött XD
Mikor vége lett a koncertnek, bezárt a hely is. Dalma lelépett, én pedig maradtam NoYo-val, mert nála aludtam. Vártunk még kicsit a többiekkel, nem-e jönnek ki a tagok az autóbuszhoz, de mivel hideg volt így letettünk erről xD NoYo-nál hárman voltunk még, rendeltünk pizzát közben meg Family Guy-t néztünk, amin szakadtunk a röhögéstől XD Aztán alvás, és reggel pedig indultam haza.
Újra akarom az egész koncertet, bár Miku megígérte, hogy jövőre újra jönnek!:DD
És a végére akkor a 9 db. videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése