2012. október 7., vasárnap

# 399. - Találkozás Verbóival + sörök + Tekken :D

Már előző év tele óta nem találkoztam Verbóival, úgyhogy előző héten vasárnap találkoztam vele, mert hazajött Salgótarjánba. Nem voltam épp a legjobban, mert előző este Sancinál söröztünk Norbival és kicsit sok lett a szesz.. :D Ráadásul nagyon sokan voltak, kb. vagy 30-an , meccs után oda mentek az emberek.
Na szóval bebuszoztam a városba, vettünk két sört és kiültünk az egyik parkolóba megiszogatni, közben jól elbeszélgettünk az élet nagy dolgairól XD Mikor már hidegebb lett bementünk a Svejkbe. Egy csomószor lekapcsolódott az áram és a sötétben ültünk XD Később jött Dudu meg Szandi is. Ott is megittunk két sört, lenyomtunk  egy rövidet is :D Este a fél11-elé mentünk haza.

Szinte egész héten dolgoztam. Reggelente mindig bemegyünk kaját venni az Auchanban. Na én meg arra szoktam rá, hogy minden nap veszek egyet a Különleges sörök részlegből XD Persze csak az olcsóbbik fajtát. Aztán ha hazaérek melóból minden este megiszom egyet este még lefekvés előtt. Hát valamelyiknek ugyanolyan volt az íze, mint a többi tucatterméknek, 1-2 viszont érezhetően finomabb és erősebb volt. El is kezdtem gyűjteni a dobozaikat, üvegjeiket :DD
Ha éppen nem dolgozom akkor Márkkal lógok vagy itthon gépezgetek.Márknél nagyon szeretek játszani a Tekken legújabb Tournamentes részével :D A kedvenc karakterem a 3.-ik rész óta Ling Xiayou, mert még a régebbi részekben az öltözéke nagyon hasonlított az első szerelmem öltözékéhez :$ XDDD És azóta mindig vele nyomulok, csak vele tanultam ki a kombókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése