2012. október 12., péntek

# 400. Új cuccok a Mondoconra

Holnap Őszi Mondocon, már nagyon várom :D
Kitaláltam egy koncepciót, a két úriember adta az ihletet:
Az egyik a Scarlett nevű VK banda basszusgitárosa Daichi, míg a másik egy model-host ő pedig Reira.

Míg előbbitől a piros szatén inget vettem alapul, a másiktól a zakóján lévő díszt.
Tehát beszereztem egy piros szatén inget. Mindenhol nézelődtem, csak sajnos rövid ujjúba volt mindenhol, én meg hosszút akartam szerezni, de hát ez van, rövidet vettem.

Ezután ebayről akartam venni a zakómra díszt. Semmi értelmeset nem találtam, így végül kis segítséggel találtam egy divattervezéssel foglalkozó csajt, akinek elküldtem a képet, hogy ilyesmi kéne, mint a faszin van és próbáljon meg hasonlót csinálni. Utolsó napokban szerencsére megérkezett. Nem pont olyan lett, de eléggé hasonlít és szerintem jól mutat a zakómon is.( ez nem a zakóm, csak így lett lefotózva XD)

Vettem még egy ékszert is a csuklómra, hogy már ott is legyen valami, ha már az ujjamon gyűrűk vannak :D De ilyen kis sima egyszerű, elég olcsó volt.
Végezetül ideje volt átfesteni a hajamat. Most jó sok piros került bele. Tehát aki észrevette most a fekete/piros koncepcióra alapoztam mindent. Direkt nem csinálok képet így mindent felvéve, meg hajjal beállítva, majd aki akar az meglát conon és odajön XD :DD
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése