2012. május 31., csütörtök

# 377. Screw jegy és újra Szentkúton :D

Na most az itteni fesztiválról kéne írnom, mert az előbb történt mint ez a két dolog, de még nem esett jól feltölteni a videót youtubra stb. xD

Szandival megrendeltük a Screw jegyet és kedden be is mentem érte tarjánba az ibusz irodába. Eddig nem is tudtam, hogy itt tarjánba is kinyomtatják, legalábbis nem láttam a listába.
Már várom a koncertet, kíváncsi vagyok milyen lesz :D
Pünkösd hétfőn meg voltunk Szentkúton megint. Rohadtul sokan voltak az ünnep miatt ugye. Vannak remetebarlangok egy felfelé vezető úton az erdőbe, ott még sosem voltam, de most oda is kimentem. Tök fasza a kilátás, meg a barlangok is jók xD
Senki vallását nem akarom megsérteni, elvileg én is keresztény vagyok, de ennyi baromságot amit a hívők beszélnek...pl hallottam ahogy két faszi beszéli, hogy "jajj hát a vatikánnak is voltak félrevezetései az emberekkel szemben" stb. és hogy "jajj dehát fölülről irányítja őket is a jóisten, úgy alakul minden ahogy ő akarja" -.-" micsoda vallási fanatizmus.
Ennek ellenére csak azért szeretek oda járni, mert olyan nyugodt csendes hely, meg szépen is néz ki. Vettem itt Szandinak egy tök fasza ajándékot, legalábbis remélem majd teccik neki, koncert napján adom oda :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése