2012. május 9., szerda

# 372. Mitsuka rajzok, Új rajz & DVD

Hétvégén ismét voltam Uruhámnál, elmentünk könyvesboltba meg corvinban néztünk szét. Most nem csináltunk képeket, de este rajzoltam ismét egy csomó cuccot neki XD Megint a World of Warcraft karakterét, azaz Mitsukát. Az a helyzet, hogy már annyiszor lerajzoltam neki, hogy a feje és a haja már totál megy kívülről, nem is kell néztem a karaktert XDD Először is lekellett rajzolnom a játékban szereplő másik karival, egy bizonyos testhelyzetben -.- khmm xD Aztán lerajzoltam nem a játékbeli ruhájába, hanem öltönybe xD Majd lefirkáltam gyorsan a madarat, amin utazni szokott, de elég kidolgozatlanul. Wowozás közben meg Pixievel is beszélgettünk keveset, mert pont fentvolt :D Földrengés is volt náluk XDD Na itt a három rajz:

Szóval voltunk könyvesboltban is, az egyik mangát akartuk megvenni, de végül telibe az az 1 nem volt sehol XDD Viszont találtam egy könyvet, ami engem érdekelt és végül azt vettem meg, nem bírtam ki :DD
Üzletelgettem egy kicsit, két régi szar punk pólóért adtak Death Note második díszdobozát *-* Sajna még nincs meg az első, de majd megszerezem, ezt nem hagyhattam ki, mert még most is drága a boltokban.
Nemrég volt anyák napja, úgyhogy vettem anyának virágot, meg neki is rajzoltam, méghozzá saját magát ilyen anime félében XDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése