2012. május 16., szerda

# 373. Yuri mangám folytatása, szekrényem és új könyvek, plusz Szandinál

Korábban megírtam, hogy faterom csinált nekem szekrényt az ágyam mellé, amibe belefért az összes könyvem :D Gondoltam feltuningolom az oldalát és kiélem az elmaradt gyerekkori vágyaim XD Nem volt gyerekszobám, mindig akartam olyat amiben csak én vagyok és saját ízlésemnek megfelelően alakítom ki. Na a lényeg, hogy annyit csináltam, hogy kiragasztottam Szandi két rajzát, meg pár közös fotót vele, meg Picúrról is kiraktam :DD
Vettem új könyveket is, szerencsére az egyik fele annyiért volt leárazva a könyves boltban, a másikat meg vateráról vettem szintén fele annyiért, amennyibe újonnan kerülne, szóval tök jól jártam megint és bővült a gyűjteményem a hasonló témákban. Megint kinéztem pár új könyvet, az a baj hogy mind drága, de meg kellene venni.
A másik dolog, hogy kemény 2 oldallal folytattam a leszbikus yuri mangámat. Már hamarosan következik az eksön XDD Nagyon lassan haladok vele, már rég kész kellene, hogy legyen, de hol jól esik rajzolni, hol meg nem.
Hétvégén megint voltam Szandinál, megint rajzoltam Mitsukáját, meg wowoztunk, aztán másnap mentünk szétnézni a városban. Megnéztük a suliját is, meg pár üzletbe is bementünk. Tök fasza volt. Most hétvégén meg Ő jön és azutáni hétvégén is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése