2012. június 4., hétfő

# 378. Laskafesztiválon Szandival :D

Nálunk minden évben van Laska és Tócsni Fesztivál és az előző hétvégén Szandival mentem el rá :D Hát sajnos már megint hulla fáradt volt -.- xD És még a buszt is lekéste és eggyel későbbivel jött xD Na nembaj, bementem elé és mikor hazajöttünk szépen megkajáltunk és mentünk körbenézni mien a feszt :D Hát kurva sokan voltak, akartam ismerőseimmel találkozni, de alig vettem észre valakit. Viszont Zoli mellett elmentünk és még ő jött oda szövegelni, hogy na mivan fel sem ismerem stb. xD Aztán agyba-főbe dícsérte Szandit xD Kínált sörrel meg pálinkával, egy kicsit ittunk belőle mert addig nyaggatott vele :D De jó volt. Miután meguntuk a nézelődést és a szaladgálást, hazamentünk, hogy majd később este úgyis visszanézünk Márkékkal együtt.

Na ebből nem lett semmi xD Rajzoltam Szandinak megint 3 Mitsukás rajzot, mert megkért rá, elhozta megmutatni a storyját vázlatokba és azt próbáltam elolvasni, csak alig tudtam elolvasni az írását, hogy néha ökörségeket vettem ki belőle :D Na am a rajzok nem lettek rosszak, csak még nem küldte át őket, szal nem tudom megmutatni xD
Amúgy ajándékként kaptam tőle egy filcet, tök jól lehet vele mangát rajzolni, meg ő is rajzolt nekem kettőt, amin én lennék *-*
Azért nem mentünk már vissza, mert Márkék is visszamondták, meg annyira hullák lettünk, hogy Szandi is már kb elaludt ott mellettem xD Szóval rajz után mentünk aludni.
Másnap vissza kísértem a buszhoz, felszállt és még bohóckodtam ott neki egyet xD Mikor elindult a busz pedig neki támaszkodtam az oldalának és azt imitáltam mintha én tolnám xD A két buszsofőr meg szakadt a röhögéstől, hogy már benzin sem kell pestig, majd én feltolom xD
Jó hétvége volt.
Vigyori~~~
Ja és hétvégén voltam Sanciba Norbival sörözni.Na és kivel találkoztunk össze? Naná, hogy Zolival XDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése