2012. március 22., csütörtök

# 364. Hétköznapok, elmaradt dolgok

Plunklock koncert előtt és után történt pár dolog, de nem írtam még meg.
Voltam Dokival iszogatni a Klubba. Megittam két korsó sört. nááágyon finom vóóót :DD
Munka közben tüzet is gyújtottunk :D De szép színe van a lángnak *-* csak most gondoltam bele xD Egyébként sajnos az árokba találtunk egy döglött rókát és döglött vaddisznót is -.-
Jah és kimentünk a dombtetőre,szép a kilátás, csináltam panoráma képet is. :DDD
Időközben egyik nap voltam Handóval iszogatni a klubba, meg a sanciba is söröztünk. Ezek is jó dolgok voltak.
Aztán most voltam Márkékkal a riolittufánál. Sokat bohóckodtunk :D Jó kis túra volt. Egyszer elhitettük Minával, hogy Márk becsúszott a szakadékba én meg alig tudom tartani, hogy bele ne essen és odarohant XD Aztán jáccottunk olyat, hogy csinálunk képeket, de mindig más fejet vágjunk pl " nevetés" aztán hogy " most tudtuk meg hogy gyerünk lesz" meg ilyen marhaságok XD
Késő este értünk e az erdőből, már besötétedett.



Itt volt a hétvégén Uruhám is. Elmentünk a kálváriára , megnéztük a kilátást. Aztán meg nálunk voltunk. Úgy volt, hogy elmegyünk a klubba, de a többiek mégsem mentek és végül itthon maradtunk. Újratettük a windowst, mert már kurva szar volt a gépem XD Aztán meg rajzolgattunk, meg firkálgattunk xD Jó móka volt xD Urum, másnap késő délután ment haza és hiányzik :( Majd most megyek hozzá szombaton.



Egyenlőre ennyi, elég ez a kis szösszenet, aribaibai~~~!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése