2012. március 1., csütörtök

# 362. Cikkem a "Hihetetlen!" magazinban :3

Még előző évben fogtam magam és írtam a Hihetetlen c. újság főszerkesztőjének, hogy lehet-e nekik cikket írni. Ezt az újságot szoktam néha olvasni. Mondta, hogy igen és sok sok bla-bla után küldtem neki hármat, amiből kettőre azt mondta, hogy nincs szükség, de a harmadikra igen,viszont alakítsam át az egészet. Nah ezt megcsináltam és elküldtem neki..és semmi válasz nem jött rá. Több levelet is írtam hetek elteltével, de semmi. Erre ebben az évben február végén megláttam a márciusi szám borítóját, aminek az alján ott virított az én cikkem. Írtam a főszerkesztőnek, hogy most akkor ez az enyém vagy csak a címe egyezik vagy wtf? Csodák csodájára visszaírt, elég beképzelt és lenéző módon, és még hozzátette,hogy ő visszaírt még előző évben hogy megjelenik a cikkem majd. Azt hittem beverem a monitort, mert utálom ha lenéző módon írnak XDD És be is olvastam neki - de szépen, nem ócsárlós módon - a válaszlevelembe azóta biztos utál is XDD és hozzátettem, hogy nekem egy levele sem érkezett meg. Na mindegy a szerencse, hogy küldtek ajándékba egy tiszteletpéldányt, a márciusi legújabb számot, amiben benne van a 3-om oldalas cikkem a nevemmel a végén persze. Plusz fizettek érte nem is kevés pénzt! Úgyhogy cseszett jól jártam :3 Egy dinóról kellett írnom, ami elvileg Kongóban él. Akit érdekel eltudja olvasni ha lementi a képeket és ránagyít teljesen.
Egyszer sztár és híres leszek mondom én XDDD Na midnegy, am örültem ennek a dolognak :3
Bai-bai!~~

1 megjegyzés: