2012. február 26., vasárnap

# 361. Új rajzok és Daniken könyvek

Hát ez már pár héttel korábban történt, de nem írtam bele a blogomba, mert elfelejtettem, de ismét szert tettem pár Danikenes könyvre, egészen pontosan 10-re. Úgyhogy 28-ra bővült a Daniken könyv gyűjteményemnek száma :D Persze a cél az, hogy az összeset megvegyem, ami egyébként pontosan nem tudom mennyi, de maximum 35-40 körül mozog.
Új rajzok...ebbe az évben alig rajzoltam valamit. De kajak, néha nem esik jó és inkább olvasok. Vagy estére úgy elfáradok, hogy már ceruzát nem esik jól a kezembe venni...
Mindenesetre megihletett egy petroglifa, amiről képet találtam. Ezek több ezer évesek is lehetnek, jelentése sziklába vájt felirat vagy rajz. Hát fogalmam sincs mit ábrázolna, de ez a kis ötlet jutott eszembe róla: Egy sámán transzba esik és a szellemlényeivel kommunikálni kezd.(itt ezek ufók xD) Majd megnyit egy féreglyukat a kis csápossal xD A hátteret már csak úgy kitaláltam hozzá, hogy ne legyen olyan üres a lap. Szerintem simán beleképzelhető nem?xD Végülis kitudja mit láttak az ősök és azt tudjuk, hogy csak azt vetették falra akkoriban amit a két szemükkel láttak :D
Már sokszor írtam, hogy rengeteg ötletem van képregényhez/mangához. Dinós, világ vége, horror stb. Most viszont tényleg nekik kezdtem egynek: egy leszbikushoz xDDD Japánban ezt shoujo-ainak hívják vagy yurinak. Jelenleg csak 4 oldal van kész, de ez csak egy rövid kis szösszenet lesz, úgyhogy 20-30 oldalt terveztem neki maximum.Attól hosszabb biztos nem lesz. Kidolgozottra próbálom csinálni, itt van két mintakép xD
Na egyenlőre ennyi, bai-bai!~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése