2011. február 2., szerda

# 274. Bálint szülinapi estéje :d

Mivel 30.-án volt Bálint szülinapja,ezért kitaláltuk hogy elmegyünk szerényen megünnepelni :DD A kisboltnál találkoztam Norbival és Bálinttal,vettek whiskeyt meg hoztak kólát is mellé kísérőnek.Elkezdtük inni,aztán inkább átmentünk a réten és a hídnál megittuk.Nehogy jöjjenek megint a rendőrök xD Ott dumáltunk sokmindenről pl hogy régen mikor az erdőbe mentünk el sátorozni,hogy megszívtuk mert szarrá áztunk xD De tényleg,akárhányszor mentünk ki 80%-ban mindig az lett a vége hogy megáztunk xD
Benyakaltuk a whiskeyt és elindultunk fel Sanciba reménykedtünk hogy még nyitva lesz,mert kedden hétköznapkor nem igen tart nyitva sokáig. Bementünk mondta hogy már zárni akart xD Kiadta a sört,beszélgettünk,még jó hogy voltak páran akik billiárdoztak és így nyitva maradt :D Aztán mikor már tényleg elhúzott mindenki és csak mi 3-an maradtunk,Sanci meg ott gépezett a pultnál valahogy csak rávettük hogy ne zárjon be xD Norbi modnta hogy milyen zenét hallgassunk,ott írta be youtubon Sanci xD De teccett neki valamelyik :D Vitas vagy ki xd
És így el-el hallgatuk a zenét,meg kértük közbe a piát is,és télleg nem zárt be xD Egy órát tuti ott voltunk még xD Mondta hogyha szombaton akarunk jöjjünk fel nagy buli lesz,csinál kaját is xD Nem is zárt be csak ilyen 11 óra körül.Rendes vót :D Na,az utcán szarakodtunk szokás szerint,csak vettünk még 1 sört kintre is xD Aztán már majd le fagyott a lábam,és mondom Norbiéknak gyerünk már,mert szarul is vok xD "Jólvan jólvan" és olyan lassan jöttek,hogy ááá xD És elekzdtem sétálni előre aztán meg már azt veszem észre hogy bőven lehagytam őket,nem is jönnek a hátam mögött xD Na mondom jóvan xD már vissza nem mentem,mert majdszétfagytam szal hazajöttem xD
Amúgy jó este volt,csak nemtom,olyan gyorsan elment xD éjfélre itthon is voltam.
Ui.. amúgy nem láccik hogy norbi is bevót bászvá ,áá nem,két képet csinált,az egyikbe félig az ujja belelóg,a másik olyan elmosódott lett hogy az csak na xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése