2011. február 14., hétfő

# 277. Valentin nap?

Ma van Valentin nap.Nekem mit jelent?Semmit!XD És most nem azért írom hogy mert nincs kivel eltölteni.Ez egy amerikából átvett hülye szokás.Ha szeretek valakit akkor azt minden nap szeretni fogom,ki is mutatom és bármely másnap veszek neki ajándékot,nem kell ezen az egy kibaszott napon kinyilatkoztatni.De nem?Ezen kívül ez csak egy jó lehúzós nap a boltok részéről,szerintem ezen az egy napon a virágárusok és a csokigyártók/boltok tripla annyit keresnek mint egy héten.Ebből a napból gazdagodnak meg!XD
Igaz előző évben adtam valakinek valamit,de szerintem fölösleges felkapni ennyire ezt a napot,mert ugyanúgy egy másik napon is megajándékoztam.

Ennek ellenére Therának rajzoltam Valentin napi rajzot!XD Legalább Oké hogy japánban híres együttesben jáccik,mégis közvetlen mindig és nem beképzelt és nem is bunkó,vices,és nem küld el a halál f*szára.
Legalább látom ,hogy örült is neki,mert még a blogjába is felrakta egyből. :D
Itt található:
http://ameblo.jp/bass-thera/image-10801293815-11049520363.html
Röviden annyit írt,lefordítottam hogy viccesnek találta,és szereti a rajzaimat,főleg ha azok történetet is mondanak el ( már küldtem neki képregényt is ), mert ez is csodálatos ereje a kifejezésnek és az érzelmeknek, köszöni nagyon!<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése