2011. február 12., szombat

# 276. Norbival sörözés/rajzolás/etc

Hát sokmindent nemtudok írni,csak mondom írok már valamit,mert már egy hete nem írtam.
Semmi nem történik.Unalom van.Történjen már valami jó!
Valentin genyó napot is egyedül töltöm,hát csodás!tessék jelentkezni!XDD
Utálom már a telet,csak meglehet fagyni,nyár lehetne már lehetne menni kirándulni,nyaralni,odakint haverokkal sokmindent csinálni meg mittoménmég
Tegnap voltunk Norbival sanciba megint.Jó volt átbeszéltük az estét.Ott volt Fóris is -.- xD De szerencsére nem sokat beszélt,most békénhagyott xD Később Gabi is jött.Hát thenkjú hogy még odase jött lekezelni...Tök jó sokáig nyitva volt sanci,megittunk vagy 5 sört,meg egy rövidet.
Itthon rajzolgatok,a rajzfilmet folytatom tovább,bár most azzal keveset haladtam.A mangámat rajzoltam,kemény 20 oldalnál tart!xD na már csak kb 10x ennyi kell és kész is xD Mert kb 200 oldalt szeretném elérni,és aztán kiadni egy kis kötetbe,ahogy a mangákat szokták :D*álmodozik*
és és és ennyi!xD Nemtok mit írni xD Eldöntöttem hogy Therának majd rajzolok Valentin napra valami fan artot.Kicsit most vissza esett a Thera mániám,miután elküldtem az összes rajzomat neki,meg a levelet,igaz meg említette a blogjába,meg örült is neki,kép is volt róla,de nem válaszolt rá pedig azt mondta majd lehet hogy fog,de az a baj én túl beleélem magam mindenbe és ott izgultam hogy jajj csak írjon már vissza,de mégsem lett belőle semmi,szal csalódtam xD
Na midn1,tessék meghallgatni ezt a számot,mert totál beleszerettem <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése