2010. november 28., vasárnap

# 255. A Klubba és Sancinál

Tegnapelőtt voltunk,de tegnap kajak el is felejtettem írni róla xD
Elcsaltam Norbit inni,mert neki nem volt pénze,de mondom gyerünk már,majd meghívom,csak ne üljünk otthon xD Először elmentünk az újonan nyílt Klubba.Hát nézünk be,ajtó zárba,de ülnek bent páran,mondom wtf xD És hátul kellett bemenni.Nézzük árlistát ojj 210 a korsó sör hát az jó.Bemegyünk,kérünk kettőt és kiderült hogy az árlista már régi 240 a sör na mondom jólvan XDD
Azt megittuk ott,na gyerünk át Sancihoz.Szerencsére volt nála pár ember,meg születésnapját is ünnepelte kicsit.Meghívott minket egy hp-ra. :DD Hát én azt nemnagyon bírom,de mivel meghívott megittam XD Aztán jött még pár ember,meg el is ment,egyik csávó hozott vmi harmónikát és azon jácott,meg meghívott minket egy sörre,mert látta hogy fasza gyerekek vagyunk azt mondta XDD Szal így összességében jó este volt,hangulatos :D Igaz hogy fél12 körül már itthon voltam,de mondjuk elég hamar is mentünk el :D Jajj és feljöttem még msnre is,fárisztottam pár embert,meg érzelem túltengés volt XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése