2010. november 20., szombat

# 253. Nippon Shoxx #23

Habár már nincs diákom,ezért dupla annyiba kerül a busz pestre,de mégis felmentem,mert nem bírtam ki,hogy ne találkozzak a többiekkel :D
Szokás szerint a Westendnél találkoztam Gabival,aztán felmentünk hozzá hajat beállítani meg lecuccolni.Ezzel elszarakodtunk egy ideig xD
Nem néztük az órát,és Elvileg Nikivel kellett volna találkoznunk a Westendnél 8 körül,de már rég elvolt 8 xD Aztán elkezdtünk rohanni,hogy minél előbb odaérjünk.
Fél9 körül már ott is voltunk,páran még csatlakoztak hozzánk,szal elindultunk kb olyan 8-an a Kék Lyukhoz.Mielőtt még odaértünk volna,ittunk bort energia itallal xD Beállok a sarokba brunyálni,a csajok után,mert ők is ott voltak xD ,erre meg jön a rendőrkocsi pont,és kikiabál a rendőr hogy "Hol hugyozol hülyegyerek" vagy valami ilyesmit xD Hát ja észrevehettem volna hogy épp a rendőrség hátsó bejáratánál vagyok xDDD De kitérdekel,kinnt nincs wc akkor mit csináljak xD
Elfogyott a pia,bementünk Lyukba.A szokásos helyünket elfoglalták bwáá.
Miyuuék hoztak vizipipát,szal egy keveset vizipipáztunk is.Később vettünk még sört is Gabival.
Találkoztam Tesóval is :D Most elég kevés ismi volt nemtom mér xD Vagyis nem annyira kevés,csak kevesebb mint szokott xD Később táncoltunk is valamennyit,meg csocsóztunk is Nikyvel meg Gabival meg még egy pár emberkével :D
Kurva jó party volt,jobban teccett mint az előző,mert akkor sokat csak ültem és lestem,most meg azért szaladgáltam ide-oda,ehez-ahoz :D meg megismertem még pár új embert is xD Összetalálkoztam egyik volt rajzsulis ismerősömmel,nagyon meglepődtem xD
Most képet nem nagyon csináltam,mert hol nem is esett jól,meg mondta vki hogy "most ne mert szar a hajam" stb ilyen szokásos dolgok xD Végefelé már hulla fáradt voltam,Miyuu és Domi punyadtak az egyik fotelba,én meg odamentem azért is muhaha xD .Domi kajak elaludt,ott fényképeztük Miyuuval,meg szórakoztam hogy mintha horkolna,de nem kelt fel xD
Jah meg leadták a lolita23q számot amit kértem :D végre,már olyat is leadnak amit én kérek xD
hajnalba vége lett a bulinak,Nikit elkisértük a vonathoz,Ott ültünk még fél órát,én fárisztottam őket,Gabi masszírozta Nikit,majd elköszöntünk egymástól.Aztán Gabival hazamentünk.Még kajoltunk valamit,aztán meg jáccott pár an cafe számot gitáron,majd ledöglöttünk.Én fél3kor keltem fel xD Összecuccoltunk,meg takarítás,meg stb xD Mondom a 4:40-es busszal hazamegyek.Nézem 4 óra omg xD Siettünk,mondta Gabi száljak le az áprád hídnál és majd nem kell körbemennem,egyből átszállhatok 1-es villamosra.Mondom igaz,így majd tuti elérem a buszt.Leszállok,erre felmegyek és közlik hogy nem jár az 1es villamos csak a Lehel utcáig.Hát mondom ez nemigaz -.- Összevissza szaladgáltam,hogy na melyik busz megy arra felé.Aztán végre megtaláltam.33 volt amikor átszálltam a villamosra.Na mondom a buszt már tuti nem érem el.Úgyhogy nem is a stadionoknál szálltam fel,hanem leszálltam előbb a villamosról és átszaladtam a buszmegbe.Hál égnek elértem azt a szart,ráadásul azt mondtam hogy van diákom,de a sofőr nem nézte meg,szal olcsóbban jöttem haza muhaha xD Végre hazaértem most este 7-re xD Kifáradtam,hulla vagyok xD De megérte mert nááádzsóóón jó volt *o*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése